konijn met 3 poten...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Re: konijn met 3 poten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:20

mooi zo, zodra een nijn zelf weer eet komt het wel weer goed! Dan kunnen we je nu weer veel plezier met je kleintje wensen!

Mopske08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:24

Het zal idd wel weer goedkomen.
Het ziet er goed uit en eens dat ze het gewoon zijn op 3 poten, zal je zien dattie weer even speels wordt

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 17:32

ik vind het heel mooi en heel lief dat jou moeder en jij zoveel doen voor dit konijntje!

veel mensen denken dan konijn koste 10 euro.
nou koop morgen wel een nieuwe!

mijn grote complimenten ook voor je moeder!!

oja en veel succes en sterkte ermee

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 19:01

dankje,

ik heb echt niet zo van konijn ach ja maar 10 euro dus koop ik wel leuk een nieuwe.
Ook al had ik hem nog maar pas ik begon te janken in de wachtkamer en ben heel blij dat alles zo goed gaat nu..
Mijn moeder is ook helemaal gek op Roxy, ze heeft vandaag vrij genomen om te kijken of ie wel begon te eten en heeft hem dus de eerste paar uur met dwangvoeder gevoert.
Mijn moeder is niet zo van de huisdieren en alles maar dit is dus het eerste dier wat ze echt leuk vind, ik kom sochtends beneden wie zie ik daar bij het hok zitten en hem zachtjes aaien enzo(je raad het natuurlijk nooit haha mijn moeder Clown )

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:53

dat is toch erg lief van je moeder

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:02

raylaatje schreef:
dankje, roxy heeft dus op 2 plaatsen zijn pootje gebroken(net onder de schouder en jaa wat bij tussen je elleboog en je pols zit.)
De dierenarts zij wel dat ze zich en snel mee aanpasten(nu huppelde ze met 3 pootjes...) dus, hoop dat als ik hem morgen( 6 uur) ophaal ze al een beetje kan huppelen enzo.
ze zeiden nog dat dat niet verbonden zou worden maar met een spray werd "verbonden" zal morgenavond ofzo nog wel even proberen foto's te plaatsen

Ons konijn heeft vorig jaar ook haar pootje gebroken en dat pootje moest er toen ook helemaal af.. Ze heeft inderdaad een tijd alleen in het hokje gezeten, maar we hadden het hokje wel in de ren laten staan, zodat ze het andere konijn nog wel kon zien en niet helemaal alleen was.. Lachen
Zij redt zich prima met 3 pootjes!
Ze heeft trouwens wel een tijdje zo'n kapje opgehad, dat ze niet aan de wond kon zitten..

[BB] Nieuw konijntje (Belle) gewricht in achterpootje gebroken.. (mijn topic toen..)
http://img153.imageshack.us/img153/5444/img0091sc2.jpg Hier zie je dat ze na 1,5 maand weer helemaal opgeknapt was en nog goed kon springen ook (met 1 achterpoot). Zij heeft in dat onderhok gerevalideerd, zag het andere konijn dus wel.. en het andere konijn kon in het bovenhokje.. Maar zij vond, toen ze helemaal beter was, het bovenhokje ook leuker Knipoog!

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 14:02

Maaaike@ wat goed dat ze weer helemaal opgeknapt is Clown
mijn vriendin was hier gister en wist dat dus niet en toen sprong ie op een doos en zei ik dus dat ie maar 3 poten heeft. zij helemala niet geloven enzo Duivel
Ik ga even jou topic doorlezen vind ik wel intressant Pling

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 16:03

zal vanavond nog wel even proberen foto's te maken!
er zitten al heel veel haar overheen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:00

Leuk, ben benieuwd hoe het er nu uit ziet!
Weet ze zich al een beetje te redden op 3 pootjes?

Kiki27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 10:50

Ach gos, wat een schattig konijntje heb je zeg! En wat super dat jullie dit voor haar over hebben. Wat idd al gezegd is hierboven: een hoop mensen zouden dit niet over hebben voor hun dier.
Hoe gaat het nu met haar? En heb je alweer foto's kunnen maken? Ben niet nieuwschierig Haha!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 10:57

eet ze alweer genoeg??? wat ze namelijk vaak heel lekker vinden is olvarit wortelhapje! toen mijn caaf last van zijn kaak had kreeg hij dat ook van mij.
ik denk trouwens dat ze beter een voorpoot als achterpoot kunnen missen.. ken een konijn met 1 achterpoot en die gleed uit op de vloer, nu heeft hij kunstgras! Clown