[foto's]LAMBO's schapen zusje, Welkom Kruimel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

polbo

Re: [foto's]LAMBO's schapen zusje, Welkom Kruimel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 22:12

Ow wat leuk welk ras hebben jullie dan? Ik ga Lambo volgende week denk ik scheren.

Lambo is inderdaad gecastereerd. Toen die klein was begon die een beetje te ruig met kleine kinderen te spelen en om te beuken toen heb ik besloten hem te casteren en daar heb ik geen spijt van gehad ik kan hem zo tussen een paar schapen of rammen zetten zonder dat er iets gebeurt.

Het enige nadeel is wel dat je af en toe niet aan zijn kont mag komen. Als de kat kopjes gaat geven aan zijn achter poten of Kruimel denk dat die kan drinken dan springt Lambo gelijk alle kanten op die vind het echt niet leuk.

Sansevieria

Re: [foto's]LAMBO's schapen zusje, Welkom Kruimel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 20:42

Wij hebben Wiltshire Horns, dat is geen haarschaap, die krijgen wel wol, maar door de rui valt dat er vanzelf vanaf,
zijn ook heel sterk en robuust, is alleen moeilijk aan te komen.

Hebben we heel bewust naar gezocht, we hebben inderdtijd ook nog even getijfeld over soay of kameroenschapen, maar ik vond de wiltshires (die wel gewoon wit van kleur zijn) mooier. Zowel de ooien als rammen hebben hoorns.

goed dat Lambo gecastreerd is, ik zag het anders al voor me Bloos arm kruimeltje, kameroens zijn echt klein.
Ik ben zo benieuwd naar die van mijn zus, die woont redelijk ver weg, die ga ik pas over een paar weekjes zien, in een vakantie denk ik, ik heb me al voorgenomen, nee.........die kleine dingen komen er hier niet in nee nee nee.......ook al zijn ze nog zo schattig