Jeeej, ik had het geraden van de namen! Wat grappig dat jullie tv-series gebruiken voor namen. Wel heel gaaf zo'n kat zeg, maarja ik heb er al twee en ik ben nog maar een arme student... Wie weet als ik straks groot ben..
Bruce is ubercute Toch zou ik zelf nooit zo'n kat (of een andere raskat) kopen, voor dat geld haal ik er dan liever een paar uit het asiel. Heb ook een flatcoated retriever geadopteerd, een ras dat ik erg graag heb maar zo'n puppy kopen van ettelijke honderden euro's ging mij toch te ver. Dan was dit een mooie oplossing: hond een warm mandje, ik een lief maatje, iedereen blij Veel plezier nog met je 'kids', ze zullen vast niet lang op een baasje hoeven wachten, er zijn denk ik genoeg liefhebbers voor!
xXVeronaXx : ze verharen wel een beetje, maar dan enkel eigenlijk als je met je hand hard over de vacht gaat. En dan ook maar eens in de zoveel tijd. Het is niet zoals met sommige katten dat ze allemaal haren op de bank afgeven enzo.
Ohhhh lees net dat stukje over allergische mensen enzo.. Dit zou echt de perfecte kat voor mij kunnen zijn! Ik ben zó allergisch voor katten, en ben er tegelijk zó gek op. Ik vind Bruce erg leuk. Helaas woon ik nog thuis.. En zijn mijn ouders niet zo gek op katten.