Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:Kijk, dat dacht ik dus al.
Ik vrees voor je dat er weinig aan te doen is. Sommige dwergen doen dit nu eenmaal, anderen niet. Je zult dus gewoon moeten accepteren dat deze hamster liever niet worden opgepakt 'voor de leuk'.
En een tik geven, dat slaat echt nergens op, een hamster weet niet wat je er mee bedoelt en zal alleen maar bang of agressief worden en onnodig pijn lijden.
elllis schreef:
Dit was voor ons de enige oplossing ..... We waren het helemaal zat die hamster !!!![]()
--------
elllis schreef:
Dit was voor ons de enige oplossing ..... We waren het helemaal zat die hamster !!!![]()
--------
Wuis schreef:En een tik geven, dat slaat echt nergens op, een hamster weet niet wat je er mee bedoelt en zal alleen maar bang of agressief worden en onnodig pijn lijden.
pubelia schreef:Allereerst wat voor een hamster heb je?
En ten tweede bijt de hamster echt door?
Maartje1990 schreef:volgens mij heb ik spoken gezien ofzo, kunnen hamsters een slechte dag hebben ofzo? Want ze deed het echt alleen 1 dag naar mijn idee en bijt nu opeens niet meer?
maaikemuis schreef:Gewoon niet meer oppakken? Merk aan die van mij dat die er echt geen plezier aan beleefd. Die zit veel liever in een bal om rondjes te crossen door de huiskamer.
En, geef jij je hamster weleens een stukje vlees. Want in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken, zijn hamster GEEN vegetariers. Ze hebben vlees nodig voor hun eiwitten (zit ook in voer), maar die van mij die doet er letterlijk een moord voor!