en de ander sleept alle onze zakken chips door de kamer, is gek op de bakjes (en inhoud) van de whiskas snoepjes, de bakjes(plastic) zitten vol gaten, en vlees natuurlijk, en insectjes..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en de ander sleept alle onze zakken chips door de kamer, is gek op de bakjes (en inhoud) van de whiskas snoepjes, de bakjes(plastic) zitten vol gaten, en vlees natuurlijk, en insectjes..
Hij eet ook graag soepstengels en pindakaas
alegro schreef:Mijn kat is gek op aardappels,groente,vlees en chips![]()
Kijken jullie katten ook zoooww schattig als je iets eet wat hij of zij lekker vind ?
Oja en de zakjes van whiskas met saus (alleen vis natuurlijk). Ander merk, andere soort hoeft voor hem niet. En hij is gek op jonge kaas, op zijn momenten. En bijna altijd gek op slagroom uit een spuitbus. En ook dan is hij erg merkbewust Friesche Vlag is lekkerder dan Milsani van de Aldi
Shoarma vindt hij erg lekker ruiken. Maar heb ik ivm de kruiden nooit aan hem gegeven. 

en kroepoek daar is ze helemaal gek op. Ook eierkoeken zijn niet veilig
Ze scheurt zo de hele zak open en eet het op. 

Boerenkool, sla, spruitjes en rauwe andijvie en alle soorten toetjes vond ze heerlijk.
We hebben nu nog 1 kat, en die is wat kieskeuriger wat vreemd eten betreft. Toetjesresten vind ze wel heerlijk.
Zo moet ik als ik boodschappen heb gedaan het brood meteen opbergen anders hobbelt hij stiekum met zak en al onder de bank of de tafel om daar iedere snee afzonderlijk te verscheuren. Chips lust hij ook, en tomaat en spinazie en macaroni en koekjes. Hij is ook dol op chocola, in allerlei uitvoeringen maar van chocoladevla of -cakebeslag wordt hij extra wild.