Onze kat is dol op....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ldev

Re: Onze kat is dol op....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 13:07

De ene is gek van kaas, Spek (die harde snacks)en lust geen vlees.. Gaaaap en de ander sleept alle onze zakken chips door de kamer, is gek op de bakjes (en inhoud) van de whiskas snoepjes, de bakjes(plastic) zitten vol gaten, en vlees natuurlijk, en insectjes.. Tong uitsteken

drenthie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 13:12

Mijn kat is gek op Boswandeling. Het drankje dan he Clown
Als ik met mijn glas op de bank gaat zitten heb ik ineens een hele aanhankelijke kat die het liefst met zijn hele hoofd in het glas verdwijnt.

MiemserikJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 13:18

Mijn kat lust vlees vis en kip enz alleen als het warm en vers is. Die dingen uit blikjes hoeft hij niet, zelfs gourmet diamond niet Nagelbijten / Gniffelen Hij eet ook graag soepstengels en pindakaas Clown

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:54

mijn kat at komkommer.. erg lastig in het het begin wisten we niet dat zij het was en vonden wij altijd een aangevreten komkommer op het aanrecht Clown

alegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:05

Mijn kat is gek op aardappels,groente,vlees en chips Lachen
Kijken jullie katten ook zoooww schattig als je iets eet wat hij of zij lekker vind ? Lovers

MiemserikJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:57

alegro schreef:
Mijn kat is gek op aardappels,groente,vlees en chips Lachen
Kijken jullie katten ook zoooww schattig als je iets eet wat hij of zij lekker vind ? Lovers

Nee mijn kat tikt het gewoon van mijn bord Nagelbijten / Gniffelen

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:10

Onze kat blieft graag Purina met zalm. Anders niet Bloos Oja en de zakjes van whiskas met saus (alleen vis natuurlijk). Ander merk, andere soort hoeft voor hem niet. En hij is gek op jonge kaas, op zijn momenten. En bijna altijd gek op slagroom uit een spuitbus. En ook dan is hij erg merkbewust Friesche Vlag is lekkerder dan Milsani van de Aldi Bloos Shoarma vindt hij erg lekker ruiken. Maar heb ik ivm de kruiden nooit aan hem gegeven.
Hij is heel mager geweest, dus van alles geprobeerd om meneer dikker te krijgen maar meer krijg je er niet in. Net zo kritisch als mijn vriend. En die twee zijn dol op elkaar. Hij eist 's avonds zijn plekje op het rode kussen (zwart vindt hij wat minder) en ligt dan de hele avond arm in arm met vriend.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:10

mijn kat is dus gek op cola, hij likt alles af waar cola aan zit. ook kaas vind hij lekker.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 13:14

Zodra er een zak chips opengaat begint Leo te mauwen. Volgens mij is naturel nog steeds favoriet. Mijn andere kat houdt het bij gewone kattenbrokjes.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 13:59

Onze oudste kat van 20 jaar denk ik nu wel..
Die vindt Tomatensoep lekker Nagelbijten / Gniffelen
M'n broer heeft een keertje een schaaltje met soep neer gezet op de grond.
De oudste is met zijn kop erin gegaan en alles op gedronken,
alleen zijn kin was wel rood/oranje geworden! Huilen van het lachen

En m'n oudste broer had een keertje zijn kommetje met yoghurt op de grond gezet en Bram (De jongste) die is er meteen in gedoken met zijn kop! Huilen van het lachen

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:00

Wat apart! Onze kat vind honingdrop erg lekker Knipoog en kroepoek daar is ze helemaal gek op. Ook eierkoeken zijn niet veilig Knipoog Ze scheurt zo de hele zak open en eet het op.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-08 14:30

Maar onze jongste vreet ook alles op wat op zijn pad komt te liggen!

Wat zoet is en wat hij vindt dat het (Vr)eetbaar is dan (vr)eet ie het ook op!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:35

oonze kat at ook echt alles.
van bruine bonen tot aardappels van brood tot chips
van nootjes tot spruiten het maakte hem niks uit Tong uitsteken

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 14:58

Wij hadden ook zo'n alleseter. Lachen Boerenkool, sla, spruitjes en rauwe andijvie en alle soorten toetjes vond ze heerlijk. Tong uitsteken We hebben nu nog 1 kat, en die is wat kieskeuriger wat vreemd eten betreft. Toetjesresten vind ze wel heerlijk.

Het zou trouwens nooit in me opkomen om mn kat chips of snoep te geven wat ik hier af en toe lees. Nagelbijten / Gniffelen

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:04

Popcorn en bolognese chips! Dat vind ie echt het lekkerst. Hij kan zelfs op commando pootje geven in ruil voor een popcorntje of een chipje.. Haha!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 01:26

Mijn katertje lust ook van alles, daar kom je als baasje dan achter als je eten kwijt bent Clown Zo moet ik als ik boodschappen heb gedaan het brood meteen opbergen anders hobbelt hij stiekum met zak en al onder de bank of de tafel om daar iedere snee afzonderlijk te verscheuren. Chips lust hij ook, en tomaat en spinazie en macaroni en koekjes. Hij is ook dol op chocola, in allerlei uitvoeringen maar van chocoladevla of -cakebeslag wordt hij extra wild.

De andere kat (een verlegen poes) lust tot nu toe 2 merken kattenvoer langer dan 3 dagen achter elkaar. Toen ze net bij mij woonde kreeg ze Whiskas uit blik, dat vond ze erg lekker. Als ik nu een blik openmaak staat ze al te wachten en steekt ze haar snoetje er ook in, terwijl ze helemaal geen tomatensoep/mais/enz. lust. Bij alles wat het katertje vreet wil zij ook wat en komt ze aangerend om te constateren dat zij niet lust waar hij zo lekker van zit te smikkelen. Wat ze (ook al) niet lust maar wat ze wel heel leuk vindt om mee te spelen zijn sperziebonen.