Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Oh ja, geweldig is dat als ze gaan proberen dingen van de tv te vangen... Zo'n kat habben wij ook gehad. En dan heel erg beteuterd kijken als blijkt dat je heel erg raak kan slaan en de vogel (arend, gans oid) gewoon doorvliegt...

Lynn_Nikita schreef:of s´nachts wakker worden van d kat die gek doet op het bed, en blijkt dat er voor hem uit een muis over het dekbed rent
dat ken ik wel
gelukkig bij mij nog op de vloer van de slaapkamer
verzamelwoede
....Sjolvir schreef:Ken wel iemand zijn kater, met rottigeverzamelwoede
....
Die verzamelde een paar jaar terug in een paar dagen...
jonge kittens..... oeps... en baasje had geen idee waar
die kater ze verzamelde..
dus die kon met flesje die diertjes groot brengen....
die is wel heel errug! 

crossmonster schreef:Ohw ja ...
Een van mijn katten, Muts, is dol op mijn ondergoed
Vaak , lees HEEEEL vaak, vind ik mijn ondergoed naast de la in plaats van erin ...
En tijdje terug betrapte ik de boosdoener, ik keek in de la, twee grote goudgele ogen keken me geschrokken en half high aan
Lynn_Nikita schreef:Vjestagirl schreef:Oh ja, geweldig is dat als ze gaan proberen dingen van de tv te vangen... Zo'n kat habben wij ook gehad. En dan heel erg beteuterd kijken als blijkt dat je heel erg raak kan slaan en de vogel (arend, gans oid) gewoon doorvliegt...
dat doet maffia juist bij animatiefilms
laats was ice age erop, en die madagascar, gaat dan op het puntje van de tafel zitten en echt meekijken
Oftewel als Timmy bij een rol kan komen, kan je dat ding weggooien...
Stybba schreef:Leo, het broertje van Timmy, woont bij mijn tante. Als hij 's ochtends honger heeft en iedereen nog in bed ligt, gaat hij op het nachtkastje zitten naast het bed van mijn tante en gooit hij met zijn pootje alles 1 voor 1 van het nachtkastje af...
Lynn_Nikita schreef:edit, op een uitgedroogde goudvis trappen die in je schoen ligt is ook goor
of s´nachts wakker worden van d kat die gek doet op het bed, en blijkt dat er voor hem uit een muis over het dekbed rent
Toen zij bij mij kwam wonen was ze extreem verlegen (had nare dingen meegemaakt) en de eerste paar dagen zag ik haar nauwelijks. Tot op een avond Animal Planet op stond, toen kwam ze voorzichtig kijken en probeerde ze de dieren op het scherm (ik geloof jonge wolfjes) te pakken.

werkte neit, miauwen, nee ook niet. Toen ging ze de stoel maar verscheuren, en bij de snoeren van de computer rommelen en nog allemaal rare fratsen uit halen om mijn zus wakker te maken 
als er vliegjes of mugjes waren miauwde hij eerst heel gek als hij ze zag. Dan ging ie ze aanvallen maar ze vlogen natuurlijk omhoog. Als ik dan zo'n vliegje op de muur zag pakte ik die kat op en hield hem erbij in de buurt. Ging ie helemaal die vlieg aanvallen en als ie weer weg was bleef ie gewoon in mijn armen zitten 

ahaha lieniminnie schreef:Andere poes van de zus van mijn vriendin had een leuke actieals er vliegjes of mugjes waren miauwde hij eerst heel gek als hij ze zag. Dan ging ie ze aanvallen maar ze vlogen natuurlijk omhoog. Als ik dan zo'n vliegje op de muur zag pakte ik die kat op en hield hem erbij in de buurt. Ging ie helemaal die vlieg aanvallen en als ie weer weg was bleef ie gewoon in mijn armen zitten
) dat prooi heeft gespot. De ene til ik dus ook soms op om bij het vliegje te kunnen (de ander durft niet) maar om de een of andere manier is het vliegje dan meestal niet interessant meer ("Oeh, nou we toch hier staan, zet me es op die kast daar")