Leonberger @ work

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

polly2

Re: Leonberger @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 22:43

chickey schreef:
Hey wat leuk een leonberger! Wij hadden vroeger ook zo'n hond maar nu zie ik ze zowat nooit meer eigenlijk!

Ziet er leuk uit en jullie hebben er allebei duidelijk plezier in Lachen

Klopt, ik krijg heel vaak te horen dat je ze niet zo vaak ziet. Toch heb ik het idee dat er wel weer meer liefhebbers zijn.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-08 15:42

Heb van de week de demonstratie gedaan. Het was harstikke leuk en nog leerzaam voor de hond ook.
Ze deed het heel goed. Alleen bij het apporteren, zag ze ineens dat in het publiek achter het hek ook allemaal honden waren (en puppies). Dus ze speert ineens richting hek om dat eens even van dichtbij te gaan bekijken.
Ik rieip :FOEI! En had toen direct weer contact met haar. Ik riep haar voor en toen weer aan de voet en daarna het apport ophalen. Het was eigenlijk extra knap...want ze was een beetje vergeten dat ik dat apport had gegooid en moest echt even kijken waar het was. Maar de maakte de oefening goed af. Iedereen moest er wel om lachen. Ik ook....

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 13:44

Waw, ziet er erg leuk uit Ja
*heb anderen hun coments niet gelezen sorry*
Leuke waterval trouwens Bloos!
Ik vind die afwisseling van belonging heel slim gezien Knipoog

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 16:18

Ik heb vandaag examen gedaan met mijn hond. G&G 1. We zijn geslaagd met een uitmuntend, de hoogste beoordeling die je kunt krijgen (gaat vanaf een bepaald aantal punten).
Ik ben superblij...we gaan nu door voor de G&G2!