kat moet weg...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NoaSky

Re: kat moet weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 16:33

pff weet ik niet.. zit nog steeds te wachten maar ik hoop dat ze nu snel komt want elke minuut die ik langer moet wachten word ik gekker... het idee dat mijn schatje hier dadelijk niet meer zal zijn is gewoon gruwelijk k*t!! ze kwam wel heel aardig over en heb ook haar hyves dus ik zal (hopelijk) wel op de hoogte gehouden worden... ze vroeg nog wat hij koste maar ik heb gezegd dat ik niets meer wil als de garantie dat hij het goed krijgt en dat als het niet gaat of ze wil er vanaf dat hij dan terug naar mij komt...

en sjah is voor sommige misschien makkelijk praten maar ze kunnen ook niet bij ons in de huiskamer kijken. Mijn vriend en ik hebben verder een super goede relatie maar hij heeft gewoon een enorme hekel aan katten en het gedrag van onze kater helpt daar niet bepaald aan mee..

corinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 16:39

Heb je wel gezegd tegen diegene die hem zo komt ophalen wat voor problemen jullie met de kat hebben?

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 16:41

sterkte ermee,
en hopen dat het hem daar ook goed af gaat!
en dat je toch nog contact met die mensen kan houden:)

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 17:20

hij is weg Huilen Huilen Huilen Huilen

ja ze zegt dat ze contact houd via hyves dus dat hoop ik dan maar..
en ja ik heb ook gezegd waarom hij weg gaat en dat als het daar niet gaat dat hij dan terug mag komen naar mij..

hij is gewoon echt weg..... Huilen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:38

Jemig, dat is wel kl*te ja.
Aan de ene kant vind het wel l*llig dat je vriend zo doet tegen je, maar aan de andere kant is het voor de kat misschien wel beter, want waarom zou ie nou zo doen? In ieder geval is het te hopen dat hij bij zijn nieuwe baasje het goed krijgt en hopelijk houden ze contact met je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:45

Ik vidn dat je nooit voor die keus had mogen zetten..>Stel hij vertoont daar dit gedrag ook weer, omdat de oorzaak stres is. Wat dan? Wil jij dan op je geweten hebben dat hij dan mss wel in een asiel beland?
En dan nog iets...Mannen die je zo voor het blok zetten...daar is meestal iets mis mee hoor, en vroeg of laat kan jij dr nog wel eens heel erg veel last van krijgen en dan kan je het niet op hem afrekenen,
je heb er immers zelf in toegestemd...
Echt aan mij had ie een verkeerde gehad hij had zn boeltje kunnen pakken en dan maar eens kijken
of mn kat weer tot rust zou komen.......

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:54

Heel veel sterkte.

Heb het echt met je te doen. Je ziet het zelf nog niet helaas maar hier ga je heel veel spijt van krijgen.

Ik hoop van harte dat je kat op zijn nieuwe adres gaat wennen en het er naar zijn zin gaat krijgen en ik hoop van harte dat jij je nooit meer voor het blok laat zetten en wegdoet wat je al had voordat je een relatie had.
Hopenlijk is je vriend dit allemaal waard.

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 20:54

Klote voor je !
Maar ben het wel met andere eens, als hij je zo voor het blok zet is dat niet eerlijk, hij wist dat je katten had toen jullie relatie begon dus had ie zich toen wel kunnen bedenken.
Ik heb 2 honden en als er een vriend bij mij intrekt zal ie het ermee moeten doen want die gaan never nooit niet weg, al gaat ie op z'n kop staan!
Maar goed, je hebt gelijk, wij kunnen niet in jullie huiskamer kijken en als jij je goed voelt bij die beslissing is het goed, jij moet met hem leven niet wij.
Hopelijk heeft je kat het heel goed bij die mensen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:10

Ik vind het echt heeel erg rot voor je en vind het eigenlijk ook niet echt tof van je vriend dat hij je deze keuze heeft laten maken. Je zei al dat het begonnen is nadat je vriend bij je is ingetrokken, dat is dus waarschijnlijk de oorzaak ervan, en op zich zou dat best te verhelpen zijn.
Ik hoop echt dat dit de goeie beslissing voor je was en dat je niet ontzettend spijt krijgt ervan. De kans is trouwens ook best aanwezig dat hij het bij die mensen ook gaat doen, want hij is een klein kind ook niet gewend (of wel?)
Ik weet wel dat als ik een vriend heb die me voor zo'n keuze zet dat hij dan echt even heel goed moet nadenken of hij het zeker weet, want mijn dieren gaan helemaal nergens naartoe.
Maar goed sterkte ermee.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:16

Veel sterkte. Ik hoop dat je een goed nieuw huisje hebt gevonden voor de kat, en eigenlijk gun ik dat je vriend ook... Dat klinkt heel onaardig, weet ik, maar ik kan even sympathie opbrengen voor je vriend. Jij hopelijk wel.

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:24

Precies, ik ga mee met mij voorgangers. Spijt me zeer, het had mijn vriendje niet moeten zijn. Dan had hij echt wel buiten gestaan. Wat een respect zeg.....

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:24

De eerste vent die mij voor een keuze zet (ongeacht wat de keuze dan ook is) kan vertrekken...
Hij heeft me te nemen met al mijn hebben en houden.
Dus ook mijn beesten. Zij waren er immers eerder dan hij, en ik heb ook gekozen voor die beesten tot de rest van HUN leven...

Equira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:36

Helemaal met je eens griebels!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:07

Heb je al iets gehoord van de nieuwe eigenaar hoe het nu gaat met hem?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:13

ik zou de volgende keer een advertentie zetten of iemand je vriend misschien kan overnemen.....ik hoop dat je kat het goed krijgt!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:16

Ik ga helemaal mee met de andere... Ik kan wel begrijpen dat het een lastige keus is, maar je maatje wegdoen?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:19

Moeilijk, hoor.... Maar als jij de keuze hebt gemaakt om naar jouw vriend te luisteren, dan moet je wat, he.

Al hoewel ikzelf me door niemand zou laten vertellen mijn dieren weg te doen . Dan kan diegene zelf vertrekken en al helemaal een vent (er zijn er namelijk meer op de wereld Knipoog en een man die jouw liefde voor je katten niet begrijpt, lijkt mij niet zoveel waard, hoor, heel eerlijk gezegd Ach gut ). Ja, zo hard durf ik het wel te stellen.

Mijn vriend is trouwens dol op onze katten en op ons paard. Hij wil er alleen even geen dieren bij (ik zou dat wel willen Haha! ), maar goed, dat respecteer ik dan ook. Maar de dieren die we nu hebben (twee poezen en een paard) blijven voor altijd bij ons.

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:22

Pensionnetje schreef:
Ik ben waarschijnlijk wat jaartjes ouder dan de meeste hier in dit topic en daarom ook een wat ander inzicht. Als ik lees dat je vriend je voor zo'n dillema zet dan krijg ik toch de rillingen.
Als hij nu al moeite heeft met iets kleins als een kat die weg loopt, naast de bak poept etc. en je nu al voor zo'n zware keuze zet: hij eruit of de kat. Dan zou ik mij toch eens achter de oren krabben over hoe jullie relatie in elkaar steekt. Als je niet wilt dat de kat weggaat (hij was er immers al voordat je vriend bij jou introk) houd dan gewoon voet bij stuk. Je hebt ook verantwoording naar het dier toe. Het dreigen van: ik pak hem op en zet hem in het bos, of anders gaat je vriend weg, is een machtspelletje van je vriend om koste wat kost zijn zin te krijgen. Het is aan jou of je hierin mee wilt gaan......

dit was eerlijk gezegd ook t eerste wat bij mij opkwam....
maar in ieder geval heb ik ook een kat die zich zo gedraagd als hij het niet naar zijn zin heeft. Ik woonde op een obenhuis midden in de stad de kat was nauwelijks thuis, pieste overal en mauwde klaaglijk. Nu zijn we verhuisd, poes heeft veel meer tuin en(500 m2) alles is over. Wat je nog zou kunnen proberen is zo'n feliwaw of feliwell verstuiver voor in het stopcontact. Daar schaeidt feromonene uit waar poezen zich gelukkig van gaan voelen

en vergeet niet.. een kat is niet dom... hij voelt heel goed dat hij door je vriend niet gewenst is... is het gedrag ook begonnen nadat je vriend in huis is gekomen? kun je terug halen wanneer het gedrag is begonnen??

Dan kun je t misschien oplossen

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:23

ow zie net dat je je kat al weg gedaan hebt... fout

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:25

Ik kan alle reacties goed begrijpen, want jouw vriend is hier lekker makkelijk in, maar ondertussen is dit dier van streek door hem. Een dier heb je voor het leven tenzij je echt niet in staat bent het te onderhouden. Heeft mijn kater ook gehad, alles wat van mijn exvriend op de grond lag werd geheid op geplast terwijl hij verder zindelijk was. Ik heb hem zelfs na laten kijken op mogelijke ongemakken bij de dierenarts, die me vertelde dat het echt een gedrags probleem was.

Mocht straks je relatie stranden dan zul je je voor de kop slaan dat je je lieve kater weg hebt gedaan.

Mijn vriend is bang voor ratten, maar neemt met mij mijn 22 ratten op de koop toe. Hij hoopte alleen dat ik hem er niet om zou laten staan Knipoog (om die angst voor mijn ratten dus)

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:29

MissBenthe85 schreef:
je hebt ook wel gelijk denk ik... maar het is en blijft toch kl*te... ik wil liever dat hij gewoon hier blijft bij zijn zusje.

gistere avond nog even met mijn vriend erover gehad, zegt hij: ja je moet zelf weten wat je doet.

dus ik ontplofte zowat Boos! hij moet toch van hem weg en niet van mij!!! dus nou weet ik het helemaal niet meer. hij zei er overigens wel bij dat als het hem de volgende keer dan niet aanstaat, dan laait hij de kat in de auto en zet hij hem midden in de bossen neer... dus het komt erop neer dat ik hem nu nog mag houden maar waarsschijnlijk straks alsnog kwijt ben...

Sorry hoor, maar met deze opmerking vind je het toch zeker niet gek dat mensen denken dat jouw vriend niet helemaal lekker in zijn bovenkamer is? Zo'n idioot mocht wat mij betreft meteen zijn koffers pakken. Iemand die je voor zo'n keuze stelt en die dan ook nog eens zo'n asociale opmerking maakt... Hoef je niet leuk te vinden om te lezen hoor, maar het zijn de dingen die je hier zelf neer gezet hebt waardoor ik denk dat jouw vriend een ongelooflijke eikel is... Maar goed, de kat is beter af als hij niet in 1 huis woont met zo'n figuur, dus ik zou hem zeker lekker naar dat andere plekje brengen Ja . Liever vandaag dan morgen, want dat risico dat hij ergens in de bossen gedumpt zou worden zou ik echt niet willen nemen...

Rosita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:33

MissBenthe85 schreef:
hij zei er overigens wel bij dat als het hem de volgende keer dan niet aanstaat, dan laait hij de kat in de auto en zet hij hem midden in de bossen neer... dus het komt erop neer dat ik hem nu nog mag houden maar waarsschijnlijk straks alsnog kwijt ben...

Zo, dit vriendje had van mij meteen na deze opmerking zijn spullen mogen pakken. Straks gaat hij ook zo met jou om he. Bah.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:33

Ik had die opmerking nog niet eens gelezen... Tja, ik zou wel weten wat me te doen zou staan met zo'n 'vriend'. Clown

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 16:11

Iemand die blijk geeft van zo weinig hart voor dieren die had een enkeltje bos gekregen van mij ...

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:43

Jammer dat je kater toch weg is gegaan..Ik zat net de reacties te lezen van de andere bokkers en bedacht me toen dat ik in een soortgelijke situatie heb gezeten.
Mijn ex had ook een poes en ik had toen ook een hekel aan poezen, vond ze maar vies en dus gooide ik dat beest altijd de slaapkamer uit.
Die kat pieste toen ook op mijn kleren en alles..
Zou toch best is kunnen dat hij de negatieviteit voelde van je vriend richting de kat.
Naja het leed is nu al geleden en ik hoop dat je kater het goed krijgt.