Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pensionnetje schreef:Ik ben waarschijnlijk wat jaartjes ouder dan de meeste hier in dit topic en daarom ook een wat ander inzicht. Als ik lees dat je vriend je voor zo'n dillema zet dan krijg ik toch de rillingen.
Als hij nu al moeite heeft met iets kleins als een kat die weg loopt, naast de bak poept etc. en je nu al voor zo'n zware keuze zet: hij eruit of de kat. Dan zou ik mij toch eens achter de oren krabben over hoe jullie relatie in elkaar steekt. Als je niet wilt dat de kat weggaat (hij was er immers al voordat je vriend bij jou introk) houd dan gewoon voet bij stuk. Je hebt ook verantwoording naar het dier toe. Het dreigen van: ik pak hem op en zet hem in het bos, of anders gaat je vriend weg, is een machtspelletje van je vriend om koste wat kost zijn zin te krijgen. Het is aan jou of je hierin mee wilt gaan......
MissBenthe85 schreef:je hebt ook wel gelijk denk ik... maar het is en blijft toch kl*te... ik wil liever dat hij gewoon hier blijft bij zijn zusje.
gistere avond nog even met mijn vriend erover gehad, zegt hij: ja je moet zelf weten wat je doet.
dus ik ontplofte zowathij moet toch van hem weg en niet van mij!!! dus nou weet ik het helemaal niet meer. hij zei er overigens wel bij dat als het hem de volgende keer dan niet aanstaat, dan laait hij de kat in de auto en zet hij hem midden in de bossen neer... dus het komt erop neer dat ik hem nu nog mag houden maar waarsschijnlijk straks alsnog kwijt ben...
MissBenthe85 schreef:hij zei er overigens wel bij dat als het hem de volgende keer dan niet aanstaat, dan laait hij de kat in de auto en zet hij hem midden in de bossen neer... dus het komt erop neer dat ik hem nu nog mag houden maar waarsschijnlijk straks alsnog kwijt ben...