Celiien schreef:Volgens mij is dat groene oortje om duidelijk te makien dat tie van hun is.
of is dat een domme gedachte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celiien schreef:Volgens mij is dat groene oortje om duidelijk te makien dat tie van hun is.
of is dat een domme gedachte
Wilawander schreef:Het is een...................................... tatouage.En het is niet verboden maar is in Nederland niet meer nodig daar een chip voldoende is volgens de richtlijnen. Maar wij wonen in Duitsland en daar is het verlplicht om Duitse Herders te chippen en te tatoeeren in 1 oor. Die groene vlek trekt wel weg maar moet eerst goed in de cijfers trekken.
Oh ja. Het is een normale Duitse herder.
Baxter schreef:Wilawander schreef:Het is een...................................... tatouage.En het is niet verboden maar is in Nederland niet meer nodig daar een chip voldoende is volgens de richtlijnen. Maar wij wonen in Duitsland en daar is het verlplicht om Duitse Herders te chippen en te tatoeeren in 1 oor. Die groene vlek trekt wel weg maar moet eerst goed in de cijfers trekken.
Oh ja. Het is een normale Duitse herder.
Hahahaha dus precies wat ik dacht....
Het is en wordt een hele mooiewie zijn de ouders? staan die ook op de site?
Baxter schreef:Papa en Mama zijn erg mooi![]()
Echt mijn type DH
Ik heb er nu geen maar in de toekomst wil ik weer een DH en daar ook mee gaan trainen net als mijn DH vroeger