Geen nieuwe hond !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Re: Geen nieuwe hond !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 16:27

Goof schreef:
Citaat:
Als je met een hond in huis komt, kun je met die hond samen gaan wonen. Dus ik verder zeuren !!

@draflinger; ze geeft zelf al aan dat ze verder zeurt, logische reactie van vriendje dus dat hij er gek van wordt en zoiets roept.
Bovendien is haar post zo kort dat je helemaal niet weet of er al gesprekken zijn voorgevallen of niet.

Dus dat betekent dat de vrouw dan altijd maar JA en AMEN moet zeggen?
Nee toch zeker

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:09

Waar zie je mij dat zeggen dan?? Verward
Maar waarom zou het andersom dan wel zo moeten zijn? Waarom moet "de vrouw", zoals jij het stelt, dan maar haar zin krijgen??
En waarom is het dan wel goed in jullie ogen dat haar vriend maar het onderspit moet delven??

Je kan toch moeilijk een huisdier nemen terwijl de ander het niet wil, omdat jij vindt dat je gelijk moet hebben...

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:28

Andersom ook niet, de man hoeft ook niet altijd maar JA en AMEN te zeggen.
Ik vind het gewoon belachelijk hoe hij reageert, alsof hij alles mag bepalen.
Dit soort dingen hoor je samen te overleggen, ik zou ook door "zeuren".
Vragen waarom het niet zou mogen en samen tot een oplossing komen.

Jou bericht kwam op me over alsof de TS niet door had mogen zeuren ( vragen ), alsof ze altijd maar ja moet zeggen.
Sorry als dat verkeerd over is gekomen.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:58

Ik vind een gesprek aangaan of 'vragen' zoals sunshine zo mooi zegt nog altijd iets anders als "zeuren". Wat is dat nou, zeuren in een relatie, dat slaat toch echt nergens op. Alsof je dan je zin krijgt. Bij ouders kun je nog zeuren tot je een ons weegt, in een relatie heb je gewoon te praten over dingen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 23:43

beetje kort en strak door de bocht. Waarom wil hij geen hond? Omdat hij denkt dat jullie er nog niet klaar voor zijn? of omdat hij niet van honden houdt?
Ook dit zou ik mee laten spelen in een beeld wat je wil. Verder kan alleen je eigen gevoel zeggen of je uiteindelijk wil gaan voor een hond of voor je vriend.. Als je verder heel gelukkig met hem bent, zou ik hem niet zomaar op straat zetten.
Een hond moet je met 2 man opvoeden, als hij niet wil, moet je er niet aan beginnen.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 23:45

ik zou idd niet zo snel een nieuwe hond nemen. Gun je vriend ook de tijd om het te verwerken. Mischien dat hij er over een tijdje anders over gaat denken. Maar meteen een nieuwe hond nemen als de oude pas net dood is zou ik nooit doen. Maja mijn hondjes zijn dan ook netzoveel als mn familie voor me.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:34

Vind de informatie te weinig. Hij zal toch echt wel aangeven waarom hij geen hond wil. Zijn jullie beide voldoende thuis, hebben jullie grote vakantieplannen enz/

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:42

Vriend de deur uit, hondje aanschaffen en klaar ben je toch?? Hondjes zijn altijd blij wanneer je weer thuiskomt, zeuren nooit irritant, gaan altijd vrolijk met je mee wanneer je eropuit trekt en ze willen dolgraag op je voeteneind komen snurken, snurkt ie te hard, dan kan je hem zonder morren weer verbannen naar de gang, Haha! Haha! .

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:43

En ze vinden het ook niet erg als je tegen ze zeurt!

Dus wat dat betreft: ideaal.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:48

Precies, Maanling! Honden (katten, cavia's.....) zijn gewoon de ideale huisgenoten!