Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LindaV schreef:Hier hebben jullie inderdaad gelijk in. Jullie zien niets via de pc. Ik ben alleen een beetje ten einde raad. Zeker omdat er nu zo'n druk op ons staat. Ik kan vertrekken met mijn hond als hij zo bezig blijft...
En eerlijk gezegd wilde ik nog wel een half jaartje thuis blijven wonen.
Verder weet ik niet of 1 van jullie gedragstherapeutes in de buurt van Brabant woont? Ik zou het jullie graag laten zien. Alles om deze situatie anders te krijgen.
Verder weet ik nou niet echt wat ik met jullie reacties moet. De ene zegt: Grommen afstraffen! En de ander raadt het juist af....
Maar het afstraffen hebben we iig geprobeerd en dit leek helaas niet te helpen. Misschien heb ik het niet goed gedaan. Dat kan natuurlijk ook.
LindaV schreef:Bedankt voor alle reacties! Ik ben er indd hard mee bezig en het zit me ontzettend dwars. Vandaar dat ik het hier ook even kwijt wil.
fjordowner18 schreef:voer verdedigen is puur dominantie en dus niet toelatend!
hoe je hem straft is aan je zelf, de een slaat hem en de ander knijpt hem een volgende grijpt hem beet, noem maar op, dat is neem ik aan de ts haar verantwoordelijkheid
rockwitch schreef:haha dan was jou hond even wat minder onderdanig als normaal denk ik, want ze heeft toch een hele mooie dominante handeling laten zien. misschien ging hij iets te ver voor haar/zijn (k weet niet wat jou hond is) en heeft jou hond hem even op zijn plek gezet. Is hardstikke goed
EmEm schreef:Misschien heb ik het trouwens gemist, maar hoe oud is je zusje? Er moet iets gebeurd zijn wanneer de hond zo bang van haar is.