Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyElmira schreef:Bedankt voor de reacties, zodra ik een leuke fiets heb gevonden ga ik even verder kijken naar zo'n stang. Juist omdat het een sterke stafford is heb ik die stang nodig, ze luisterd wel en rent niet naar andere honden maar als ik haar terug trek als ze te snel gaat, trek ik mijn fiets naar voren (leuke ervaringen mee met een shetlander). Dus in het begin is die stang zeker nodig. Bij lange afstanden moet je je geen drie uur fietsen voorstellen, maar het komt voor dat ik van barendrecht naar rotterdam zuid fiets en dan de hond wil meenemen. Of gewoon rond barendrecht rijd. Normaal loop ik dat met haar maar fietsen is ook net wat sneller. Lijkt me dus allemaal wel leuk en zij heeft ook d'r beweging dan.
Ik zag ook iemand met fietsen, ik zoek juist een fiets waarbij ik zo'n stang kan bevestigen dus dan heeft dat eigenlijk niet zoveel nut. Juist omdat ik de hond mee wil laten gaan. Verder zag ik iets over het asvalt, ik moet sowiezo al niet te veel met haar rennen want ze heeft al gevoelige kussentjes. Al heeft ze daar meer last van met kou, ik zal voorzichtig zijn!
Nu eerst eens een fiets!
Cheveyo schreef:En de hond moet minimaal 1 jaar oud zijn!!!!