mijn doggie is mn alles!!
ze moest eigenlijk afgemaakt worden omdat ze te lief was voor de beveiliging.....dus heb ik haar genomen(was toen nog samen met mn ex-vriend)
ze was idd heel erg lief,maar ook erg druk(mechelse herder)maar ja ze was ook nog maar 10 mnd en verder niks gewend,zat in een kennel in de tuin bij de vorige eigenaren en er werd alleen mee gewerkt.....
dus sosialiseren die handel!!dat ging heel goed en al gouw was ze echt een schoothondje(ze denkt dat ze een chiwawa is,alleen heeft ze niet echt door dat ze in een groter lichaam zit......)
we hadden haar net 2 weken toen mijn opa plotseling overleed(een ongeluk en gelukkig was hij meteen dood en heeft hij niet geleden...)de hond(tycka)lag de hele tijd aan mn voeten en was niet bij me weg te slaan,heerlijk dat zo'n beesje je zoveel liefde wil geven....
een paar maanden later ging de verkering uit en waren we nog maar met zn 2en....gelukkig geeft ze dan weer erg veel liefde...
ik ging verhuizen en werd kort daarna ziek(kanker)ik kan me niet voorstellen wat ik zonder haar moet!!!
ze geeft zoveel liefde,is altijd vrolijk en blij en fleurt me echt op als ik er even door heen zit!
dus ze is echt mn alles!!!