Onze nieuwe Duitse herder pup.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

devine

Re: Onze nieuwe Duitse herder pup.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 13:07

Heb nog even in je profiel gekeken maar wat een geweldige foto's maak je super ik ga zeker eens kijken als het mogelijk is dat je van mijn merrie en Kyra foto's zou willen maken!

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 13:21

Wat een bolletje! Echt über schattig Haha! Haha! Geniet er maar met volle teugen van, ze worden zo ontzettend snel groot!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 19:25

devine schreef:
Ohh wat een scheetjes is dan net als dat je een klein kind bent in een snoepjes winkel je wilt ze dan het liefst allemaal hebben Haha!

Maar las ik het goed zijn het halflang harige?
Wij hebben ook een halflang harige duits teefje zeer mooi maar nu is het een regelrechte ramp de VERHARING overal plukken haar... Bloos

Haar halfbroer die ik in huis heb is de langhaar uit mijn profiel. Hij is eigenlijk heel makkelijk. verharing is zo gebeurt en vindt het echt makkelijk. Mijn korthaar herder heb ik veel meer werk meer. Deze pup wordt langstockhaar vermoed ik.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 19:25

devine schreef:
Heb nog even in je profiel gekeken maar wat een geweldige foto's maak je super ik ga zeker eens kijken als het mogelijk is dat je van mijn merrie en Kyra foto's zou willen maken!

Dank je wel. Haha!

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 19:31

Kyra staat ook bij mij in mijn profiel maar het is zeker drie weken twee keer per dag zuigen maar goed het is een scheet van een beest dat maakt veel goed Haha!

Ik had ook een stokharige duits teefje die 14 jaar is geworden die hadden we vanaf pup was dan ook echt mijn maatje Ach gut

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 01:51

Kyra is een mooi teefje. Wat heeft ze voor een afstamming?

Off topic: Wat een aansprekend paard heb je. Mooi

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 14:35

Wilawander schreef:
Kyra is een mooi teefje. Wat heeft ze voor een afstamming?

Off topic: Wat een aansprekend paard heb je. Mooi

Dankjewel Bloos voor je reactie is altijd leuk te horen dat je dieren er goed uitzien!

Kyra heeft geen stamboom ik heb haar bij een hobby fokker vandaan maar daarom niet minder voor mij....het is een geweldig lief beest en er zit geen kwaad in maar staat wel voor haar gezin!

Zubliem is een bijna vier-jarige merrie die ik nu bijna een jaar heb en met behulp van een kennis hebben beleerd en aangereden ook een zeer lief paard!

Maar die merrie van jou in je profiel die heeft ook een voorkomen geweldig Haha!