Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanna schreef:Wow dan is jou konijn wel mega mega mega oud hoor marjoleinftHoe doe je dat?
ikenindi schreef:whiehaa, hij is weer als nieuw. waar zo`n wattenstaafje al niet goed voor is
Riemke schreef:ikenindi schreef:whiehaa, hij is weer als nieuw. waar zo`n wattenstaafje al niet goed voor is
ow is het een kleiner flesjeIk heb een groot flesje en deed het altijd met een ouwe tandenborstel alleen kon ik dan net niet het hele flesje doen want daar was de tandenborstel te kort voor... Vandaar dat ik dus met chloor de alg heb verwijderd!
Cassidy schreef:Als ik warm water zeg, dan bedoel ik warm water, niet heet of kokend...
Havanna__ schreef:Cassidy schreef:Als ik warm water zeg, dan bedoel ik warm water, niet heet of kokend...
Kokend is ook een vorm van warm![]()
In mijn flesje zit ook alg, ik ga de zand-operatie maar eens uitproberen! (Helaas drinken wij thuis geen 'echte' koffie, maar senseo...)
Shanna schreef:Wat ik altijd doe ik een beetje wit zand of schelpenzand/ grit erin, beetje water erbij, goed schudden en alles wordt dan weggeschuurt door de zand/ grit, werkt super! En geen afwasmiddelresten die kunnen blijven zitten
kasparonda schreef:De enigste goede manier is een handje ongekookte rijst en een laagje water in de fles doen en schudden maar, de alg verdwijnt als sneeuw voor de zon en het water is troebel.
Wel opletten dat alle rijst eruit is voor je hem met schoon water vult.