Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:dank je wel annelou!
een collegaatje heeft een friese stabij, raszuiver met paspoort en wil met haar gaan fokken. ook daar komt een raszuivere fokreu op. als zij dan een nestje krijgt mag ik er daar 1 uitzoeken, dus dat komt wel goed!
hoe zit het met de dominatie? hoor dat toch meerdere keren terug komen.
reneefleur schreef:wat ik wel nadelig vind aan een stabij is het constant jagen! eenden, vogels, konijnen, hazen, vossen, katten en muizen... die zijn allemaal niet hun leven zeker met mijn woef in de buurt.
Annelou schreef:reneefleur schreef:wat ik wel nadelig vind aan een stabij is het constant jagen! eenden, vogels, konijnen, hazen, vossen, katten en muizen... die zijn allemaal niet hun leven zeker met mijn woef in de buurt.
Net hoe je hond opvoed vind ik.
Yucome schreef:Ik vindt het heerlijke honden! Ik heb er zelf geen gehad maar twee vriendinnen van mij wel, waar ik best vaak kom. De honden zijn heel lief met kinderen en houden ook heel erg van knuffelen! Veel blaffen doen ze niet echt. Eén hond kan niet goed met konijnen enzo omgaan maar als je ze ermee opvoed moet dat ook prima gaan. Ik zou er zeker voor kiezen!
benangelique schreef:kijk! dat zijn fijne berichten! er lopen hier 3 konijnen in de tuin en ik wil wel dat ze lekker los kunnen blijven lopen, ook als er een hond is.
benangelique schreef:kijk! dat zijn fijne berichten! er lopen hier 3 konijnen in de tuin en ik wil wel dat ze lekker los kunnen blijven lopen, ook als er een hond is.
Megan_ schreef:Onze hond Randy is een halve Stabij. Heerlijk dier, ontzettend gericht op ons en luistert heel goed. Hij houdt van lekker rennen, wandelen, zwemmen, stokken gooien enz als hij maar aandacht krijgt! Hij gaat ook prima met andere honden en was erg makkelijk op te voeden. Zijn vacht vraagt weinig tot geen onderhoud en qua maat is ie prima,niet te groot maar ook zeker niet klein