Wat vinden jullie ( kattenvraagje )

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: Wat vinden jullie ( kattenvraagje )

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:18

En is ze er Tal?
Hoe is het met haar?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 09:36

Ik heb gisteren met mijn vader gepraat. Gezegd dat het zo niet kan en dat ik haar graag meeneem. Hij vroeg mij om een beetje bedenktijd. Heb hem voor een keus gesteld: Of meer thuis zijn en zelf voor poezel zorgen, of ik neem haar mee.

Vanmorgen om half 8 hing hij aan de lijn dat hij vind dat ik gelijk heb en dat ik haar dan beter mee kan nemen.

Dus, ik ga haar vanaaf lekker halen en dan zien we wel wat de dames weer van elkaar vinden Haha!

Heb het expres zo gedaan zodat mijn vader zijn molentje ging draaien en hij in ging zien dat hij verkeerd zit, heeft wel gewerkt Knipoog En dat ene nachtje kon er ook nog wel bij! Heb haar gisteravond vreselijk zitten kroelen ( ze was zelfs aan het kwijlen, die ouwe sok Lovers ) dus als ik haar vanavond haal dan is dat ook geen drama.

Mijn vader zou haar toch missen, daarom vroeg hij om bedenktijd. Dat respecteer ik dan ook maar, ze is immers ook al 12 jaar zijn kat he Knipoog

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:52

goed zo meid lekker ophalen vandaag

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:00

Harstikker goed, ook van je vader dat hij dat inziet. Nu maar hopen dat het thuis allemaal meevalt met beide poezendames....misschien hebben ze elkaar wel gemist, wie weet Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 10:03

Moeders is helemaal blij dat we haar vanavond gaan ophalen Haha! Dus mijn moeder is ook weer een beetje blij, die heeft gisteren al lekker voer voor de poezel gekocht in de hoop dat ik haar meteen mee kon nemen. Was er een beetje ongerust op toen ik haar gister niet bij me had, maar nu is ze wel blij! Ach gut

Ik denk ook dat mijn praatje veel heeft uitgehaald, vanmorgen toen mijn vader belde zei hij ook dat hij weer 2 dagen en nachten niet thuis zou zijn. Had ik niet gepikt als hij dan had geweigerd, dan had ik haar gewoon meegenomen zonder toestemming, maar zo is het netjes en zonder boze blikken opgelost Haha!

@Yinari: Ik denk dat dat wishfull thinking is, heb ik zelf ook last van. Maar je weet het maar nooit, haha Haha!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:21

Goed dat je ze toch gaat ophalen!
Even een vraagje. Heb je een of twee kattebakken? Als je er eentje hebt kun je er misschien nog een bij zetten zodat de dames allebei hun eigen toilet hebben, misschien dat dat het wildplassen kan voorkomen. Poezen hebben zo hun eigen verknipte ideeen over lolletjes, bv voor een bak gaan zitten en kijken wat die ander dan doet als ze moet, een extra bak kan dat voorkomen.
Iig veel plezier en succes met jullie hereniging!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 10:23

Ja, ze hebben straks beiden een eigen bak Haha! Zetten de bakken gewoon op 2 verschillende plekken in huis zodat ze allebei hun eigen plekje hebben!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:48

Gefeliciteerd Haha! Fijn dat je vader zelf tot inzicht is gekomen en je zonder problemen Robin mee mag nemen! Kan me voorstellen dat je moeder ook erg blij is. Hopelijk is Sien ook blij vanavond *LOL*

xStelmaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:53

laat maar Vork

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:55

Fijn dat je haar vanavond mee kan nemen. En ik vind dat je het ook goed hebt opgelost. Op deze manier is iedereen tevreden. Dat van die 2 kattanbakken wou ik ook al zeggen. Wij hadden er eerst maar 1 voor 3 poezen. En toen ging er 1 die onderaan in de rangorde staat ook niet op de bak. Met nog een bak erbij was het opgelost. Nu zitten ze altijd in de ren dus het bakken probleem hebben we nu niet meer.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:34

*pakt snel eigen poezebeest op schoot en gaat gelijk kroelen*

Arm beest, gelukkig heeft je kat jou! Zulke mensen mogen er meer bestaan!

En nu lekker genieten van je poezel bij je en hopelijk vallen de 'nadelen' ook weer mee!

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:37

Wat fijn dat je haar kan ophalen Haha!
vooral zo'n oude muts, die houden altjd zo van kroelen Lovers zelfs wilde tijger vind het nu lekker *LOL*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-08 15:47

Even voorop gesteld dat mijn vader geen rotvent is he! Hij doet niet lelijk tegen haar, hij geeft haar eten en hij kroelt met haar. MAAR, hij is niet thuis en hij had dus niet door dat het beestje aandacht tekort komt. Doordat ik zijn ogen heb opengetimmert kiest hij voor wat voor haar beter is, niet wat hij wil of vind.

Ik ga die oude kroelmuts (maar soms ook grompot) lekker knuffelen vanavond en hopelijk is ze niet te zwaar van slag na de verhuizing, mijn moeder is voorlopig nog thuis, dus die kan het grut in de gaten houden Haha!

Dit is trouwens Sien ( dochterpoes ) Ik zal zsm een foto van Robin maken, maar die houd niet zo van de camera, dus die peert hem altijd als ik aankom met dat ding Haha!

Afbeelding

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 12:00

Oke, gisteren die oude grompot gehaald!! Haha!

Het weerzien was zeer emotioneel!! (NOT) Die kleine dikkert hierboven had in eerste instantie niet in de gaten dat ik Robin bij me had. Toen Robin vanaf mijn schouder op de grond sprong, werde Sien haar ogen zo groot als schoteltjes ( Boehoe, ineens geen enigskind meer!! Nagelbijten / Gniffelen )

Maar goed, de dames zagen elkaar, Robin histe en gromde even, ging vervolgens eerst eten en daarna op haar gemak op onderzoek uit. Toen wij Sien meenamen naar dit huis heeft zij zich verstopt en ongeveer een 1,5 uur alleen maar hartverscheurend gemiauwd. Robin niet, die ging meteen op onderzoek uit, lag binnen een half uur al op een lekker plekkie in de logeerkamer en ging meteen eten Haha! Sien vind het maar niks, die heeft haar moeder een uur zitten observeren Haha!

Vanmorgen was alles weer goed, mijn moeder belde net dat het goed gaat met de dametjes Haha!

Ik moest gister wel huilen toen we Robin meenamen, ik voelde me ineens zo schuldig dat we haar hadden achtergelaten, dikke tranen met kat op schoot in de auto. de ramen besloegen er gewoon van. Mijn moeder zei dat we niet beter wisten toen we dat deden en dat het de beste optie leek.

Al met al is het nu goed, ben er gerust op en ik ben toch wel heel blij dat we haar hebben gehaald! Mijn ouwe gromsok Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:16

Wat fijn dat Robin nu ook lekker bij jullie thuis is! Kan me voorstellen dat je je er even verdrietig om voelde, maar jullie wisten idd niet hoe jullie het toen moesten oplossen. Eind goed al goed toch Haha! Behalve voor Sien dan, die is geen enigskind meer *LOL*

Fijn dat Robin zich meteen thuis voelde!

En nee je vader is absoluut geen rotvent! Ken hem persoonlijk dus ik weet waar ik het over heb Lachen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:23

Super Tal!
En tuurlijk is je vader geen rotvent! Het was alleen achteraf allemaal niet zo handig. Maar sommige dingen weet je nou eenmaal niet van tevoren Knipoog

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 12:24

Robin is een oude gromsok, maar toch kwam ze gisteren meteen bedelen om lekkers wat ik aan het eten was ( nog een hapje zalm gisteravond, we hadden trek )

Ik had dus twee van die snoeperts naast me zitten! Haha! En tja, omdat ze toch weer een beetje verstoord waren door alle verandering heb ik ze verwend met allebei een stukje gerookte zalm Bloos

Nou ja.. Clown Doen we ook niet dagelijks Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 12:55

Toch wel fijn dat de kat zo blij met julie is ,super gedaan hoor! OK dan!
Die zwarte is ook leuk die lijkt op één die ik vroeger gehad heb.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:14

Wat goed! gelukkig voelt ze zich meteen thuis Huilen van het lachen
Maar jullie konden niet weten dat dit zou gebeuren

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:36

Kijk dat is nog eens heerlijk om die oude grompot weer bij je te hebben. Hopelijk went Sien er ook nog even aan en dan komt alles weer goed.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:48

Misschien wordt ze nog wel liever na deze ervaring en waardeert ze jullie meer.....Succes en veel plezier met de twee dames...

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 19:25

Wat heerlijk om je twee poezebeesten weer bij elkaar te hebben! Geniet er van!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-08 09:55

Van het weekeind lagen de meisjes dichter dan 1 meter bij elkaar vandaan op hetzelfde bankje, wie weet gaan ze elkaar ooit nog eens lief vinden. Haha! Zodra ik de software en kabel aan de PC heb hangen thuis, zal ik 'bewijs' van het samen op het bankje liggen plaatsen Haha!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:00

haha, misschien heeft de 'adempauze' de twee dames juist wel goed gedaan, geniet maar lekker van ze!