wie heeft nog meer een kat met meerdere huizen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Re: wie heeft nog meer een kat met meerdere huizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:28

Mijn Jack had 4 huizen ofzo.. Daar kwam ik pas echt achter toen hij doodgereden was.
Kamen er opeens 2 gezinnen: Ja, hadden jullie niet die kat met dat gele bandje? Die kwam namelijk bij ons op bezoek. Hoe is het met hem? En dan maar uitleggen dat hij niet meer was Ach gut
Paar weken erna kwamen er kennissen eten: Ja, wij hadden ook zo'n kat (we hadden het over Jack) die elke dag even langs kwam en dan het eten van onze kat opat. Een zwarte met een geel bandje. Wij: dit bandje? JA!! Weer iemand gevonden Tong uitsteken
Maar dat krijg je met zon hondsbrutale kater! Ben benieuwd van hoeveel gezinnen ik niet weet dat hij daar heeft gewoond Tong uitsteken

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 15:30

Hihih wat een maffe beesten he, katten Haha!
Bij mijn schoonmoeder zitten er ook twee die regelmatig even binnen willen komen voor eenaai of wat lekkers. Tijdens het BBQ'en in de zomer komen ze er uiteraard ook gezellig bijliggen hoewel ze niets krijgen maar ja.
Uiteraard slapen ze er niet, dat vind ik ook niet netjes.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:13

Whah, hoor net ook nog een leuk verhaal van ijn moeder!
Die hadden een kat, Satan. Die liep vaak weg, dan kwam die weer terug, dan ging die weer, en zo maar door. Op een gegeven moment hadden ze hem laten castreren. Toen liep die weer weg, en toen die kat terugkwam had hij een halsbandje om met een kokertje met daarin een briefje met: Wie heeft mijn .... (weet niet meer hoe die genoemd werd) laten castreren? Toen heeft mijn moeder een briefje erin gedaan met: Hij heet Satan en hij is van ons, al toen we het huis kochten.. En toen hebben ze nooit geen briefjes meer uitgewisseld! Maar vond het zo leuk! Moest het even met jullie delen Haha!

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 16:53

Pluttersput schreef:
Whah, hoor net ook nog een leuk verhaal van ijn moeder!
Die hadden een kat, Satan. Die liep vaak weg, dan kwam die weer terug, dan ging die weer, en zo maar door. Op een gegeven moment hadden ze hem laten castreren. Toen liep die weer weg, en toen die kat terugkwam had hij een halsbandje om met een kokertje met daarin een briefje met: Wie heeft mijn .... (weet niet meer hoe die genoemd werd) laten castreren? Toen heeft mijn moeder een briefje erin gedaan met: Hij heet Satan en hij is van ons, al toen we het huis kochten.. En toen hebben ze nooit geen briefjes meer uitgewisseld! Maar vond het zo leuk! Moest het even met jullie delen Haha!

whahaha dat is zeker een goeie, zit je ook raar te kijken.

en om op een eerdere reactie te reageren, nee ben er niet echt blij mee dat hij meerdere huizen heeft, 1tje bekent, maarja, om hem de hele dag op te sluiten is gewoon geen optie, dus kan moeilijk tegen hem zeggen en niet bij de buren gaan kijken Tong uitsteken

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 21:17

Mijn kat had vroeger ook verschillende eetadressen Haha! Dan at hij 's ochtends bij ons (en niet zo'n klein beetje) en ging dan naar de buren langs links om wat restjes van het ontbijt te bedelen (die hij dan ook altijd kreeg). Daarna ging hij naar de buren langs rechts, die twee katten hebben. Ze voerden die buiten, en Poeffie (mijn kat dus) sloeg die twee andere poezen gewoon bij de etensbakken weg en at dan alletwee hun porties op! Na een tijd waren de buren dit grondig beu (logisch) en gaven ze hun katten enkel binnen eten, met als gevolg dat Poeffie als een ware inbreker langs openstaande ramen naar binnen kroop en alsnog het eten opat Haha! Hij heeft echt jaren een gigantisch dikke buik gehad! Tegenwoordig is hij al wat ouder en versleten en blijft hij gelukkig gewoon lekker thuis Lachen

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 18:41

Wij hebben hier ook regelmatig de poes van de buren binnenzitten, hun hond ook trouwens Clown
Ze zijn zelfs al zo vaak hier dat we ook voor beiden een zak voer en slaapplaatsje hebben, haha.

De buren weten ervan en die hebben er geen problemen mee. Onze hond logeert ook vaak genoeg een nachtje daar Knipoog