Sies schreef:Purina One.
Verder lust ze geen vlees (uit blik of vers)
Heb ik ook naar gekeken, is best wel van kwaliteit? Wel lekker makkelijk want t word voor de deur verkocht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sies schreef:Purina One.
Verder lust ze geen vlees (uit blik of vers)
Chubby schreef:Misschien is de supermarktrotzooi, en dan met name die van de Aldi, wel het beste qua prijs/kawiliteit verhouding. Maar het is m.i. dé manier om je kat slecht te voeden en daarmee ziekten en vroegtijdig sterven in de hand te werken..
Sirius_ schreef:Op alleen brok wil ik ze niet hebben
Chiqa schreef:Sirius_ schreef:Op alleen brok wil ik ze niet hebben
RC heeft alleen maar brokjes, en daar is niets mis mee
Dat vlees hebben ze dan helemaal niet meer nodig, is namelijk een compleet voer.
hestejente schreef:Sinds kort heeft RC ook nat voer, vraag maar es aan je dierenarts.
Chubby schreef:Ik vind het voeden van katten met junk food inderdaad niet het beste voor je huisdier..Kies dan nog voor een góed voer, maar niet voor het goedkoopste van het goedkoopste. Als je eerlijk nadenkt kun je zelf ook best beredeneren dat Aldi geen dure grondstoffen gebruikt in de brokjes..
En ik ben geen voorstander van het buiten laten lopen hoor, mijn katten blijven ook binnen. Buiten laten lopen is m.i. én bewust risico nemen dat je katten verongelukken én je valt je buurt lastig met jouw huisdieren..
Maar da's een heel ander onderwerp..
Chiqa schreef:Sirius_ schreef:Op alleen brok wil ik ze niet hebben
RC heeft alleen maar brokjes, en daar is niets mis mee
Dat vlees hebben ze dan helemaal niet meer nodig, is namelijk een compleet voer.
Chubby schreef:maar niet voor het goedkoopste van het goedkoopste.
Chiqa schreef:Chubby schreef:maar niet voor het goedkoopste van het goedkoopste.
En je ben taan het eind van de rit niet eens goedloper uit......
Je betaald voor een zak RC 52 euro, deed ik met 2 katten 3.5 maand mee...
Tel uit je winst als je die goedkope rommel van de supermarkt moet lopen elke week
en al het verloren kattengrit en dan heb ik het nog niet over de dierenartsrekeningen....
Chiqa schreef:Wat jij wil, ik heb liever dat mn kat een jaar of 25 wordt zonder problemen.
(Sorrie heb wat slechte ervaringen met supermarktvoer)
Sassieja schreef:En je bent niet de enigste Chiqa...