karin84 schreef:Hoezo wordt een hond ouder dan een konijn/cavia? Mijn konijn is 13 geworden en heb nu een cavia van ruim 7! Dus als je weet dat het beestje het niet overleefd laat je hem thuis lijden tot hij eindelijk eens dood gaat????!!
Nee als ik weet dat een beest moet lijden ga ik naar de dierenarts voor een euthanasieprik. Maar laat ik geen dure operaties, injecties etc doen waarvan de kans klein is dat het lukt/aanslaat.

ik heb zowiezo 1 dag en 1 nacht niks gedaan alleen gehuid --> tranen op, toen de hele dag gewoon echt niks gedaan alleen verdrietig zijn... tja heb hem toen gewoon geen afscheid genomen ofzo kon hem naar 4 weken natuurlijk niet meer zien wandt dan komen ze met een skeletje aan
nee was absoluut niet leuk, ik was toen 13 en het konijn pas 3,5 heb altijd voor hem gezorgt een perfect maatje maar zulke dingen gebeuren (hoewel ik me er vreselijk boos om kan maken 
Er kan altijd zo iets gebeuren, helaas zijn er altijd nog mensen die denken: Sja, gebeurd mij vast niet. Je moet altijd van het ergste uitgaan. Dan ben je altijd voorbereid.