oh oh, kat heeft me kip gepakt. Help!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: oh oh, kat heeft me kip gepakt. Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 23:28

Ligt eraan wat ze gewend zijn, beetje vergelijkbaar met katten. Als ze door mensen zijn opgevoed dan zien ze die ook als hun 'familie' Lachen
Ik heb ook een kip gehad, ook in z'n eentje (de andere twee eieren waren niet uitgekomen), maar ze dacht echt dat ze mens was Tong uitsteken Kwam binnen op de bank liggen als de deur op een kiertje stond, of liever nog op je schoot, en ging dan languit op de zij liggen. Maar andere kippen kende ze niet, dat was stressen als ze zo'n eng beest tegen kwam, haha! Dus in zo'n geval kan een kip heel gelukkig zijn Lachen

Nannes

Re: oh oh, kat heeft me kip gepakt. Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 20:16

Ik had eerst meerdere hoor. Maar toen de haan weg moest is 1 hen gestopt met eten, kreeg een virus omdat ze verzwakte en de andere kippen kregen toen ook dat virus en zijn er ook dood aan gegaan. Deze is toen over gebleven en is een soort van schootkip, al 1,5 jaar Clown
Gaat stapje voor stapje beter met haar. Nog wel wat sip, eet nog niet zo gek veel, maar iig wel iets! "s nachts zit ze nu in de schuur in de hondenbench met 2 stokken erin en overdags als we thuis zijn gewoon in haar ren. we hebben nu iig gezien waar het gat zit, maar ze krijgt binnenkort een andere ren Lachen