Nimmedor: Ik weet het, maar het was ook meer voor de foto hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nimmedor schreef:Ze zijn superlief!
Zijn het beide vrouwtjes?
Je geeft ze wel érg veel appelstukjes, zeker bij jonge konijnen kun je beter maar een partje geven dus 2 van die kleine stukjes die in jou bakje liggen.
En hetzelfde geld voor de wortel. In deze groente en fruit zitten erg veel suikers als je daar teveel van geeft kunnen ze aan de diaree raken. Kleine stukjes zijn wel goed en gezond
Voer anders ook andijvi en een takje peterselie en witlof, dit is ook erg goed voor een konijn maar ook geven met mate, zeker in het begin
Oliviaatje schreef:Nimmedor schreef:Ze zijn superlief!
Zijn het beide vrouwtjes?
Je geeft ze wel érg veel appelstukjes, zeker bij jonge konijnen kun je beter maar een partje geven dus 2 van die kleine stukjes die in jou bakje liggen.
En hetzelfde geld voor de wortel. In deze groente en fruit zitten erg veel suikers als je daar teveel van geeft kunnen ze aan de diaree raken. Kleine stukjes zijn wel goed en gezond
Voer anders ook andijvi en een takje peterselie en witlof, dit is ook erg goed voor een konijn maar ook geven met mate, zeker in het begin
je neemt me de woorden uit m´n mond. jonge konijntjes krijgen van teveel groenvoer enz snel gas in hun buik, waaraan ze soms overlijden [ervaring] en geloof me, dat is niet leuk![]()
Maar je heb wel superleuke konijntjes zeg, echt een lief stel met z'n tweeen!