dat ben ik met je eens... maar als een DD zijn poot op een JR wil leggen vind ik het toch wel fijn als ik een bepaald commando aanleert waardoor ie dat niet meer doet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat ben ik met je eens...
,niet elke sommigen vinden het wel ok.Je kan er weinig aan doen heb alles geprobeert zeg altijd wel zachtjes zachtjes en daar is ze wel attent op.
als ze al een hond ziet komen gaat ze plat liggen om er vervolgens met slaande voorpoten erop te klappen,en het ergste is ze bedoeld het zo goed!!!
...........ach ze zijn wat lomp maar af te leren nee bijna onmogelijk ben ik bang mijn meisje is al 6 jaar!!DenK4ever schreef:dat ben ik met je eens...
maar als een DD zijn poot op een JR wil leggen vind ik het toch wel fijn als ik een bepaald commando aanleert waardoor ie dat niet meer doet
russel schreef:DenK4ever schreef:dat ben ik met je eens...
maar als een DD zijn poot op een JR wil leggen vind ik het toch wel fijn als ik een bepaald commando aanleert waardoor ie dat niet meer doet
Haha, daar zorgt de JR zelf wel voor.

russel schreef:DenK4ever schreef:dat ben ik met je eens...
Haha, daar zorgt de JR zelf wel voor.