Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snackie schreef:Mijn hondjes gaan om de week onder de douche,vinden ze heerlijk,en water kan geen kwaad, maar een badjas![]()
de mijne droogt zich altijd zelf af (rracen over het bed etc
)
Maanling schreef:Van een pincher met een kanten truitje aan krijg ook ik de kriebels!
Frank schreef:Als ik flink met onze JR aan het rennen en stoeien ben geweest (en dan bedoel ik geen halve minuut he) zweet ze ook hoor
Sodera schreef:Omdat je bij een paard het dier beschermt tegen ziek worden omdat het erg zweet en niet goed opdroogt en zo kou vat.
Een paard wat een deken opheeft terwijl dat niet nodig is vind ik ook zielig.
Het is zielig omdat je zo een dier van zijn natuurlijke weerstand beroofd en het ook geen voordelen heeft voor het dier....
Redrumfox schreef:Heb je het nou tegen mij?
Frank schreef:Redrumfox schreef:Heb je het nou tegen mij?
Nee, Natuurlijk niet
Dacht dat we aardig de zelfde mening uitten
floorsil schreef:bij sommige honden die bijn geen ondervacht hebben of een hele dunnen vacht of een naakt hond en dan in de winter denk ik ook van oke dan snap ik het wel als jeze een dekje op doet. maar doe dan gewoon een dekje op ipva kleertjes. het is wel een dier geen mens. bij gewonen honden vind ik het echt onzin.
Maanling schreef:Er is trouwens imo wel verschil tussen 'kleertjes aantrekken' en een 'dekentje omdoen'.
Laat ik dat wel even duidelijk stellen. Je hebt 'functioneel' en je hebt 'aanstellen'. Van een pincher met een kanten truitje aan krijg ook ik de kriebels!
Sodera schreef:Hoooo dat zeg ik niet!!!!
Ik vind een dier voor de lol dus zonder enige functie een dekentje opdoen zielig!!
Zoals Sjuultje van jou Frank geef ik je GROOT gelijk, had ik het dier ook een dekentje of voor mijn part jasje aangedaan!!
Puur zo'n Paris Hilton Chihuahua(schrijf je dat zo??) vind ik zielig!!
Wij hebben een labrador met een goede vacht die van alles heeft maar het niet koud heeft, dus die krijgt geen dekentje.
Als hij het wel koud had gehad of als hij kleiner zou zijn(een Russeltje ofzo) zou hij er wel een krijgen!
Lezen is dus ook een vak!