Kitten 5mnd Zwanger!?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ragebol1977

Re: Kitten 5mnd Zwanger!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 14:32

Na drie weken afwachten kan je haar niet meer sterilliseren, dus is het zaak omdat zo snel mogelijk te doen. Tenzij je de ellende van doodgeboren jongen of een kat die niet weet hoe ze haar jongen groot moet brengen wil.
Je kan haar prima laten sterilliseren op deze leeftijd. Onze poes was 6 maanden toen ze tijdens het bezoek van mijn schoonouders ertussen uit kneep.
Ze is zo snel, ik had het niet eens gezien (en ik ben een arend wat mijn poezen betreft). Na 10 minuten had ik het door en ben ik meteen gaan zoeken. IK vond haar al snel 3 tuinen verderop over de grond aan het rollen. Toen wist ik dus al dat ze gedekt was (dit gedrag vertonen poezen na de dekking), een week later is ze gesterilliseerd en ja ze was zwanger!!!

Zwanger van 20 minuutjes buiten zijn.

Anoli

Re: Kitten 5mnd Zwanger!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 19:44

Leentje_ schreef:
Bellatrix schreef:
Klopt, mijn poes kwam ook uit een nestje van meerdere katers...was overduidelijk. De kittens zagen er anders uit.

Maar dat komt niet zo vaak voor aangezien katers bij het dekken de kat vanbinnen "verwonden" zeg maar waardoor ze meestal geen zin meer hebben in nog een dekking
maar het kan natuurlijk altijd Lachen

een dier heeft nooit "zin" in een dekking hoor Haha!
dat doen de hormonen...
oftewel een poes laat zich dekken doordat de hormonen dit aansturen,
niet omdat ze zin heeft in een potje (........) Haha!
de weerhaakjes op de penis van de kater kunnen idd voor pijn zorgen, maar
de hormonen laten dit de poes al snel weer "vergeten" zodat ze weer een dekking toe laat...