Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluizebolpum schreef:Tja, daar zijn verschillende theorien over:
- een onbeschrijvelijke liefde van kat naar jou
- gefixeerd op jou; mocht je bewegen dan is zij de eerste die dat weet
- ze bestudeert je, toch benieuwt wie dat is die elke dag het vlees snijdt of wat er toch zo leuk is aan wat je daar aan het doen bent
- uitdagen, gewoon brutaal zijn, kijken of baasje het gevecht aangaat
- ze wil je iets dringend vertellen maar het komt niet door; kattebak schoonmaken, ik wil naar buiten/extra hapje/spelen/aandacht
- het is een amoebe spion die naar de Aarde is gestuurd om een voortvuchtige mede amoebe op te sporen, undercover als huiskat schijnt dan nogal eens voor te komen
Natascha schreef:Wij hebben ook 1 aankijk kat en als hij je met een bepaalde blik diep in de ogen kijkt wil hij met je communiceren. Hij is daar heel duidelijk in, veel beter dan onze 4 andere katten. Klinkt misschien vaag voor sommigen maar aangezien ikzelf een eersteklas zweefkees ben ben ik eens ingegaan op zijn verzoeken en kunnen we nu prima gedachtes uitwisselen. Ik heb hem op deze manier ook een aantal dingen geleerd zoals pootjes geven, liggen, gapen ed en dat gaat bij hem erg goed als hij die speciale "blik" heeft. Ik weet natuurlijk niet of jouw kat dezelfde speciale blik heeft als die van mij en of jijzelf open staat voor dierencommunicatie maar je zou het eens kunnen proberen.
crossmonster schreef:doen mijn katten ook.
ik zeg altijd tegen anderen dat mijn katten mij dan aan het hypnotiseren zijn "giiivvvvveee meeeee fooooood, GIVVVVVEEE MEEEE FOOOOD!"