je mag idd van geluk spreken met 2 paarden haha ik heb niet eens 1

misschien krijg je toch nog een hondje.. helaas heb ik ook niet veel verstand ervan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oudehinken schreef:Ik ken een poedel die nooit geborsteld wordt. MAar ze gaat wel 1x per jaar naar de trimsalon. Poedels zijn van oorsprong jachthonden, maar ze zijn veel intelligenter. Je kunt goed behendigheid met ze doen, maar niet te veel dezelfde oefening herhalen: dat gaat ze vervelen. Het zijn ideale honden, en als je allergisch bent voor honden,dan heb je daar bij poedels geen last van. En ze ruien niet!
Draverlove schreef:Zoo dat vind ik knap, nooit borstelen en dus maar 1x per jaar naar de trimmer. Collega op mijn stage heeft een grote poedel en die moet ze al elke week grondig borstelen
Draverlove schreef:oudehinken schreef:Ik ken een poedel die nooit geborsteld wordt. MAar ze gaat wel 1x per jaar naar de trimsalon. Poedels zijn van oorsprong jachthonden, maar ze zijn veel intelligenter. Je kunt goed behendigheid met ze doen, maar niet te veel dezelfde oefening herhalen: dat gaat ze vervelen. Het zijn ideale honden, en als je allergisch bent voor honden,dan heb je daar bij poedels geen last van. En ze ruien niet!
Zoo dat vind ik knap, nooit borstelen en dus maar 1x per jaar naar de trimmer. Collega op mijn stage heeft een grote poedel en die moet ze al elke week grondig borstelen
esperance schreef:Ik werk ergens waar ze Poedels en labradoedels verkopen..(En ook trimmen. Eigen trimsalon).Dat is een mix tussen labrador en poedel, ook heel leuk. Zie daar ook verschillende kleuren rond lopen. Wit wit/zwart/wit/bruin bruin zwart..
Poedels zijn 1 van de slimste honden.. Zijn lief en sociaal.
Uhmm voor de rest heb ik er nog niet zo veel verstand van..
Zou zeggen kom eens een keer kijken.. Is niet ver van EHV..
Jaimyliefje schreef:Ja die zijn er, Goldendoodle, wij hebben er 1 in de trimsalon, speciaal gefokt voor hulphond. Vader was een Poedel en moeder een Golden Retrieveresperance schreef:Ik werk ergens waar ze Poedels en labradoedels verkopen..(En ook trimmen. Eigen trimsalon).Dat is een mix tussen labrador en poedel, ook heel leuk. Zie daar ook verschillende kleuren rond lopen. Wit wit/zwart/wit/bruin bruin zwart..
Poedels zijn 1 van de slimste honden.. Zijn lief en sociaal.
Uhmm voor de rest heb ik er nog niet zo veel verstand van..
Zou zeggen kom eens een keer kijken.. Is niet ver van EHV..
Labradors zijn gaaf ja, en zo ook poedels.
Ik vind het (voor zover ik gezien heb dan) alleen niet zo'n heel geslaagde kruising. Maargoed, ik weet het niet zeker. Hebben ze daar ook Golden Doodles? (ofzoiets?)