Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silvana schreef:Ellepel weet jij dan of het normaal is dat ze zo onrustig blijft.Ik denk als ze vannacht twee uur geslapen heeft dat het veel is verder loopt ze hijgend rond.
.
silvana schreef:Ik weet ook wel dat er bepaalde rassen gevoeliger zijn voor epilepsie,maar meestal zijn het kleinere rassen vandaar mijn vraag naar ras eigenlijk.
oudehinken schreef:silvana schreef:Ik weet ook wel dat er bepaalde rassen gevoeliger zijn voor epilepsie,maar meestal zijn het kleinere rassen vandaar mijn vraag naar ras eigenlijk.
Bij poedels schijnt het veel voor te komen! Ach ja, weer onzorgvuldig fokken he.
silvana schreef:Ja stres kan een aanval uitlokken zowel bij mens als dier heb ik me onder tussen laten wijs maken.
Toevallig ken ik een tatra wel,is die scotia ook van julie die er naast ligt?
Ik weet ook wel dat er bepaalde rassen gevoeliger zijn voor epilepsie,maar meestal zijn het kleinere rassen vandaar mijn vraag naar ras eigenlijk.
Ellebel schreef:Met mijn hond gaat het op het moment niet goed. Vanochtend was het weer raak (half 5, gaap) en ze bleef er in hangen. Geprobeerd valium in een ader te spuiten maar dat lukte niet, erg frustrerend, toen maar in de spier gegeven. Half uur later weer raak. Nu gaat het wel even beter maar ik ben gesloopt...