Namen moet ik ook nog bedenken dus suggestie's zijn welkom
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb in de loop der jaren meerdere malen cavia's gehad en merk nu dat ze het gezondst blijven als je gul hooi geeft en droge brok (dus zonder allerlei snoepige dingetjes erin). Verder krijgen ze niet al te veel bijgevoerd. Een aantal keer per week krijgen ze appel en verder wat er bij onszelf op het menu staat (witlof, broccoli, andijvie, tomaat, banaan, druif). Natte sla is niet zo geschikt.
daarom worden de nageltjes eens in de zoveel tijd geknipt, anders krullen ze om.

Charaz schreef:Hummer is wel een goeie ja!!
Rijoyco, jij gaat dus voor 1 cavia?
Fairytail schreef:rijoyco: Koop er dan gelijk twee en hou die tijdelijk in een klein hok. Twee later aan elkaar introduceren is moeilijk en gaat niet altijd goed

Dan moet ik mijn vriend toch maar vertellen dat we er écht twee gaan krijgen!rijoyco schreef:Dan moet ik mijn vriend toch maar vertellen dat we er écht twee gaan krijgen!
Bijten cavia's wel eens? En hoe kan je ze het beste vastpakken, gewoon onder het buikje neem ik aan...
(heb een keer m'n halve nagel verloren dankzij een Caaf met schurft die ik perongeluk op de verkeerde plaats aanraakte
)
) maar dat vind ik eigk alleen maar schattig