Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Conga schreef:@Ethelate: Als een hond niet meer kan en wil lopen heeft zo'n beessie dan geen recht meer op buitenlucht?
pinuts schreef:keetie: Ik vind dat jij een gevaarlijke hond heb, als ie kleine kinderen zomaar bijt..:S Verder vind ik dat je een hond HOND moet laten. Een hond moet leren om alleen te zijn, dus dat moet je langzaam opbouwen.. Ik weet niet of je dat geprobeerd heb..
Conga schreef:@Ethelate: ow dus als je hond niet meer wil lopen omdat hij/zij het gewoon weg niet bij kan houden moet je maar met hem naar de DA gaan??? snap jou logica niet helemaal sorry.
Ethelate schreef:Gelukkig, meer mensen die snappen dat een hond een hond is en begrijpen dat ik niet elk kwaaltje wil bestrijden met inslapen
Moniekk, dat dacht ik dus ook. In zo'n dorp hier, ziet iemand je met een kinderwagen lopen, ben je meteen de roddel van de dag joh![]()
Mijn oude hond kon ook niet meer de grote wandelingen mee, dan ging hij toch een kleiner blokje om. Ook een oude hond wil gewoon snuffelen en zijn terratorium (reuen dan) afzetten.
LadyMet je DD in zo'n wagen
*ziet het helemaal voor zich*
dees_daan schreef:(ik zou het uitlaten dan aanpassen, maar goed)