Help, mijn poes zeikt het huis onder!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miemserik

Re: Help, mijn poes zeikt het huis onder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-08 20:42

Charaz schreef:
Ten eerste kan ik al niet begrijpen dat je niet weet of het een poes of een kater is? Bij een kater zie je duidelijk ballen en die heeft een poes niet.

Katten kunnen wel duizenden redenen hebben om ergens te plassen; te weinig aandacht, niet fijn grit, tochtig, medische problemen, zenuwen kortom van alles.

Nouja mij is verteld dat het een poes is maar volgens mij heeft ''het'' toch echt ballen Nagelbijten / Gniffelen Maar ik heb voor volgende week een afspraak bij de da dus ik ga even alle opties bekijken en dan zie ik verder in iedergeval bedankt allemaal Bloos

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 10:28

ach je zal niet de eerste zijn die het niet goed ziet, de kat van mn oude buren was al een half jaar aan de pil en wilde maar niet groeien, moest toen voor prikje naar de DA en bleek een kater te zijn Haha!
laat je het even weten als je bij de DA bent geweest?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 03:50

Katten zijn in principe zindelijke dieren. Voor je naar de da rent zou ik de bak checken als ik jou was: behalve niet fijn grit zou tocht de boosdoener kunnen zijn. Of misschien wil je kat liever een open bak of juist een overdekte. Wat bij sommige katers ook nog het geval kan zijn is dat ze de bak te klein vinden. En dan zijn er nog de katten die plassen uit protest omdat ze bijvoorbeeld naar buiten willen en dat niet mogen. Te veel om op te noemen, succes met zoeken!

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 00:16

Even een update, mijn kat is ondertussen gecastreerd en heeft niet meer in het huis geplast. Op advies van de da hebben we het hele huis schoongemaakt met groene zeep en een speciaal spulletje. Hij is ook veel liever en maakt minder brokken dan eerst Vork

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 09:09

Miemserik schreef:
Even een update, mijn kat is ondertussen gecastreerd en heeft niet meer in het huis geplast. Op advies van de da hebben we het hele huis schoongemaakt met groene zeep en een speciaal spulletje. Hij is ook veel liever en maakt minder brokken dan eerst Vork

Het was dus toch een kater???

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 14:38

Jap Nagelbijten / Gniffelen

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:19

Probleem opgelost toch. Vind het wel grappig dat je dacht dat een poes was, en toch een kater bleek te zijn. Nou maar hopen dat het probleem niet terug komt!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:38

Eerlijk gezegd was ik ook in de veronderstelling dat mijn kater een poesje was toen ik "haar" ophaalde... tot er na een paar dagen twee hobbeltjes onder zijn staart verschenen Haha!

Iig mooi dat het is opgelost!

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:11

Nou, zo hebben wij er hier ook eentje..
plaste overal waar ze kon, tegen de bank/ de muur / boven de kookplaat/ bij de deur/ tegen de stoel/ tegen jassen e.d.
we zijn er zoooo vaak mee naar de dierenarts geweest,
het was een blaasontsteking e.d. maar nooit heeft er iets geholpen
nu zijn we 1 of 2 jaar verder, en ze doet het bijna nooit meer! alleen heel soms nog bij de deurmat.
Maarja, als de dierenarts er niets aan kan doen, is het een kwestie van gewoon zo laten en afwachten
hebben wij ook maar gedaan. Aangezien ze niet afgemaakt mocht worden omdat IK haar van mijn verjaardag had gekregen Knipoog