Wat een mooi beestje zeg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veirl schreef:Zoals je al hebt kunnen lezen zijn likstenen niet goed en hoef ik daar geen commentaar meer over te geven.![]()
Over je hok... Sorry, maar had dan eerst gespaard voor een groot hok en had dan pas je hamster gekocht...
WildWings schreef:Veirl schreef:Zoals je al hebt kunnen lezen zijn likstenen niet goed en hoef ik daar geen commentaar meer over te geven.![]()
Over je hok... Sorry, maar had dan eerst gespaard voor een groot hok en had dan pas je hamster gekocht...
Gut wat reageer je toch weer vriendelijk tegen een kind dat al aangeeft dat ze er wat aan wilt gaan doen
Wat wil je dat ze nu nog meer doet? Tijd terugdraaien?
lana_te schreef:@ demone: ja ik heb buisjes, die hiengen gewoon aan het kooitje. en iddze zijn al goed kapot gebeten!
het er al een paar uitgehaald. ga idd meer zaagsel indoen
@linchen: ik weet dat ze commentaar gevenmaar ben wel blij! heb ik weer wat bijgeleerd, en ja ik spaar voor
een andere kooi. ik hang de liksteen er maar een paar uur in als ik thuis kom tot ik ga slapendank voor coment!
@hij loopt niet losmaar hij loopt op mijn bureau/ kasten. als ik aan mijn bureau zit
en nee die valt er niet
af. dank
@blauwoogje: dank je
@veirl: ik ben mee gegaan naar de winkel met m'n zusje. die heeft ook hamstertjes, en ik was er dan en m'n moeder
zij van: je mag er ook een hebben! en ja, hoe kan ik nu weten dat een hamster een grote kooi nodig heeft, en dat
die watten enzo niet goed zijn als niemand mij dat ooit heeft gezegd? ook zag ik dat er wel 50 hamsters in een bak zitten
van 2meter op 1 meter...
@wuis: zoals ik al zij bij veirl, als je het niet weet kan je er geen rekening mee houden, en zoals ik eerder al heb
gezegd, via internet kopen mag ik niet.
toch weer bedankt. ik ga nu kijken om die watten eruit te halen en iets anders in te stoppen