Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meetje22 schreef:Ja idd nu word er net gedaan alsof je gestudeerd moet hebben om een hamster te houden.
Ezumii schreef:Veirl schreef:Je wilt ineens een hamster... Ooit wel eens verdiept in de beestjes oid ?
Nou sorry, maar alle jonge meisjes willen toch een hamster/ratje/cavia/konijn? Ik heb vroeger ook heel wat hamsters gehad, en die leefden allemaal lang en gelukkig hoor, en nee ik had me er níet in verdiept.
Een hamster overleeft het wel met hamstervoer, een grote kooi, een huisje en radje.
BrittKitt schreef:Wat een bullshit, hamstervoer is lang niet altijd hamstervoer..
_Lynn schreef:Sorry, ik voel me nu een klein kind. En er hoeft geen ruzie te ontstaan. Mijn vraag was eigenlijk ook hoe ik ons mam kan omkrijgen om toch een hamster te kunnen kopen
Citaat:Te koop mijn hamstertje omdat wij geen klik met elkaar hebben.
Als ik wakker ben slaapt hij en andersom,hij heeft dus weinig interesse in me en is sociaal gezien dus geen leuk vriendje.
Ook wil hij niet samen onder de douche en begaf het bijna bij een temperatuur van 42 graden,een echte koukleum dus.
Wel is ie dol op mn geur,kan namelijk niet van mn lerenrijlaarzen afblijven.
Is tevens ook dol op de kabels van mn broertjes computer,dus ook dat moet je em zeker te bieden hebben.
Is gek op patat,pindakaas,chips,chocolade,hard gekookte eieren en drinkt vooral fanta en cola.
Wil wel elke dag even uitgelaten worden op het plaatselijke speeltuintje.
Is vriendelijk voor andere dieren maar vind grote honden nog weleens eng.
Je mag em alleen afhalen als je een universitaire hamsteropleiding hebt afgerond op niveau 4 aanvullend met universitaire opleiding hamsterkooi schoonmaken.
Nakisha schreef:DresslOver, ik weet niet of je ooit een hammie hebt gehad... maar de meeste hammies zijn toch écht niet zo van het ''aaien'' en ''knuffelen'' hoor... de aaibaarheidsfactor LIJKT veel groter dan hij is....
De verzorging stelt niets voor, maar de lol die je ervan hebt... tja, ik zie vaak te hoge verwachtingen daarvan. Eind van het liedje is dat er na een paar weken niet meer naar hammie omgekeken word, ''want hij doet niets anders dan slapen''...
BrittKitt schreef:Een hamster is niet om te knuffelen..
Meetje22 schreef:Nu te koop via marktplaats:Citaat:Te koop mijn hamstertje omdat wij geen klik met elkaar hebben.
Als ik wakker ben slaapt hij en andersom,hij heeft dus weinig interesse in me en is sociaal gezien dus geen leuk vriendje.
Ook wil hij niet samen onder de douche en begaf het bijna bij een temperatuur van 42 graden,een echte koukleum dus.
Wel is ie dol op mn geur,kan namelijk niet van mn lerenrijlaarzen afblijven.
Is tevens ook dol op de kabels van mn broertjes computer,dus ook dat moet je em zeker te bieden hebben.
Is gek op patat,pindakaas,chips,chocolade,hard gekookte eieren en drinkt vooral fanta en cola.
Wil wel elke dag even uitgelaten worden op het plaatselijke speeltuintje.
Is vriendelijk voor andere dieren maar vind grote honden nog weleens eng.
Je mag em alleen afhalen als je een universitaire hamsteropleiding hebt afgerond op niveau 4 aanvullend met universitaire opleiding hamsterkooi schoonmaken.
BrittKitt schreef:Waarom is een hamster in godsnaam zoveel minder waard dan een ander dier? Waarom wordt er geen hol om gegeven hoe dat beest wordt verzorgd en bij een pony is het direct dierenmishandeling als hij de hele dag in een stal staat?
Welshcobfan schreef:Daar kun je naar fluitenof je moet op je zelf gaan wonen (al mag je vaak van een huisbaas ook geen huisdieren
)
BrittKitt schreef:Een hamster is niet om te knuffelen..
LiNdA1986 schreef:Inderdaad! Hamsters zijn nachtdieren en slapen dus overdag, en hoe vind jij het om uit je slaap gewekt te worden om aandacht te krijgen?
Ezumii schreef:LiNdA1986 schreef:Inderdaad! Hamsters zijn nachtdieren en slapen dus overdag, en hoe vind jij het om uit je slaap gewekt te worden om aandacht te krijgen?
Ligt eraan wie het is
Ezumii schreef:Dan moet er niet gevraagd worden hoe wij het zouden vinden
Ezumii schreef:LiNdA1986 schreef:Inderdaad! Hamsters zijn nachtdieren en slapen dus overdag, en hoe vind jij het om uit je slaap gewekt te worden om aandacht te krijgen?
Ligt eraan wie het is