Mijn hondje Chihuahua x Dwergpincher

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Re: Mijn hondje Chihuahua x Dwergpincher

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 21:16

Leuk hondje Haha!
Je hondje trilt idd als hij het koud heeft, maar door dat trillen gaan spieren bewegen, en daar komt weer 'n beetje warmte vanaf, dus het is toch voor warmte te krijgen, maar dat jasje kan gewoon aan hoor, zo heeft ie 't toch minder koud, en hoeft ie dus minder te trillen Lachen
Jaja, ik heb 'ns opgelet bij bio Nagelbijten / Gniffelen
Staat er btw ergens op jouw laarzen iets van 12345678 ofzo, want als dat zo is heb ik ze in 't zwart Vork

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 12:34

Silence schreef:
O nee hoor, echt niet. Mijn paard heeft ook geen jas aan.
Daar zijn dieren niet voor gemaakt, honden niet en paarden ook niet.

Als je het zo bekijkt... een paard in een stal is veel onnatuurlijker. in de natuur lopen ze kilometers en wij stoppen ze in een hokje van 3 bij 3. Een chihuahua komt uit Mexico, dat ze hier in NL zijn is dan al 'onnatuurlijk', maar door ze een jasje aan te trekken hebben ze er minder last van.
Of meerdere katten in huis, ook onnatuurlijk omdat het solitaire beesten zijn, of dieren op de kinderboerderij...of natuurlijk een paard dat het (vele) gewicht van een mens moet dragen..!

Welk dier leeft nog "waarvoor het gemaakt is?"

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 12:52

Ik heb een rasechte dwergpincher en dat is ook zo'n koukleum, kruipt het liefst onder je trui en slaapt onder een dekentje.
Als het hard waait wil ze ook niet naar buiten, dan gaat ze plat met haar buik op de grond liggen, zodat de wind er niet onderdoor kan waaien, maar ze krijgt van mij geen jasje, ik vind dat ze zelf maar weerstand op moeten bouwen.
Als er smorgens maar 1 zonnestraaltje in de kamer komt, dan pakt ze haar dekentje en legt het in de zon en gaat erop liggen, als de zon draait, dan draait ze gewoon mee.
Doet die van jou dat ook ?
Maar je hebt wel een leukerd, hij lijkt veel op die van mij.
Afbeelding

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-08 15:27

darwin schreef:
Ik heb een rasechte dwergpincher en dat is ook zo'n koukleum, kruipt het liefst onder je trui en slaapt onder een dekentje.
Als het hard waait wil ze ook niet naar buiten, dan gaat ze plat met haar buik op de grond liggen, zodat de wind er niet onderdoor kan waaien, maar ze krijgt van mij geen jasje, ik vind dat ze zelf maar weerstand op moeten bouwen.
Als er smorgens maar 1 zonnestraaltje in de kamer komt, dan pakt ze haar dekentje en legt het in de zon en gaat erop liggen, als de zon draait, dan draait ze gewoon mee.
Afbeelding

Ah dat is ook een leuke. hij groot/zwaar is hij?

Dat doet die van mij niet maar ik heb hem nog niet zolang volgens mij heeft ze zon hier nog geen 1 keer geschenen.

Ik vraag me af of een dier zo wel weerstand opbouwd..paarden wel die krijgen dan een dikkere vacht maar is dit bij honden ook zo?
Ik ben zelf ook een koukleum en ik was altijd buiten bezig, ook een beetje in de hoop dat ik het dan gewend raak en niet zo snel meer koud krijg. maar bij mij heeft het helemaal niet geholpen ik kan alleen maar slechter tegen de kou Haha!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 15:29

Leuke kruising is het.
Zie er meer pincher in Tong uitsteken
Hij heeft wel lief hoofdje

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 19:27

Blondie_ schreef:
darwin schreef:
Afbeelding

Ah dat is ook een leuke. hij groot/zwaar is hij?

Dat doet die van mij niet maar ik heb hem nog niet zolang volgens mij heeft ze zon hier nog geen 1 keer geschenen.

Ik vraag me af of een dier zo wel weerstand opbouwd..paarden wel die krijgen dan een dikkere vacht maar is dit bij honden ook zo?
Ik ben zelf ook een koukleum en ik was altijd buiten bezig, ook een beetje in de hoop dat ik het dan gewend raak en niet zo snel meer koud krijg. maar bij mij heeft het helemaal niet geholpen ik kan alleen maar slechter tegen de kou Haha!

Die van mij 27 cm hoog en 4 kilo zwaar.
Ik ben idd benieuwd wat die van jou gaat doen als er ergens zon in huis is en zijn mand staat in de schaduw.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-08 01:00

Dan issie ongeveer even groot als mijn Baco, die is 26 centimeter. maar hij is heel smal gebouwd en weegt maat 2,6 kilo.
Hij gaat wel altijd op de vensterbank boven de verwarming zitten, vooral als ie hoog staat Haha!
en hij wil altijd onder de dekens kruipen.