mijn kat is ook gek op water. gaat gerust in de wasbak zitten om te drinken ook al staat er wat water in.en loopt de waterstraal altijd over zijn koppie heen ook gaat hij he hard mauwen als je staat te douchen en hij zit niet in de badkamer,zodra hij in de badkamer is gaat ie met ze voorpootjrs tegen de douchecabine staan en gaat krabbeen tegen het glas omdat ie dr in wil. als ie dr in is gaat ie gerust onder de douche staan. moet t wel lekker warm water zijn,heb m wel eens onder n koude douche gedaan dat vond ie maar niets haha,logies ook haha
Ik heb nog een kat gehad die mee in bad ging Die vond het ook geweldig. Mijn huidige kat gaat altijd met haar pootjes in haar waterbakje staan om te drinken, kan ze er makkelijker bij
Liefff! Dat zwarte katje is zoo schattig! En die in het tweede filmpje kan zo in een waterpoloteam, met z'n stop
Mijn kater ligt graag in de wasbak, maakt 'm niet uit of die nat is maar met echt veel water erin... nee! Toen hij er net was had hij diarree gekregen (bleek door een wormbesmetting te komen) en toen hij over zijn pootje gepoept had wilde ik 'm wassen... sindsdien wantrouwt hij water in grote hoeveelheden. Al houdt hij wel graag vanuit de gootsteen in de keuken de boel in de gaten en dan wordt zijn vachtje wel eens nat van een bakje ofzo dat ook al in de gootsteen stond... zolang hij het niet merkt vindt hij het niet erg maar als het natte eenmaal is opgemerkt moet het echt meteen weggepoetst
Mijn kat gaat ook altijd als de kraan aan staat in de gootsteen zitten.
Yep hier nog een thuis. Gek beest Of als hij op de aanrecht zit en je zet je kraan zachtjes aan, dan probeert hij het water te pakken met zijn pootje of gaat waterhappen. Maar Zogauw we ze willen wassen boven in de badkuip, dan is hij er zo uit. Dat vinden onze katten dus echt niet leuk