die tralies zijn vaak heel uitnodigend voor konijnen om aan te knagen.
als je nijn beweging genoeg krijgt eten genoeg en hooi,takken genoeg dan zit er denk ik niks anders op dan een ander hok dat ie nergens zijn tanden in kan zetten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ellepel schreef:ik zou dan gaan voor een hok met zo'n plastic bovenkant er op,kan ie ook niet meer knagen![]()
als je nijn beweging genoeg krijgt eten genoeg en hooi,takken genoeg dan zit er denk ik niks anders op dan een ander hok dat ie nergens zijn tanden in kan zetten?
benangelique schreef:het is een erg klein hok volgens mij en je nijn heeft duidelijk behoefte aan meer beweging en afleiding.
ik zou er een maatje bijzetten en er toch langer uit de kooi laten als dat kan. ook kan sterriliseren helpen, veel voedsters worden daar veel rustiger van.
je kan ook wilgentakken e.d. in de kooi leggen, dan kan ze daar haar knaagbehoefte op botvieren.
ellepel schreef:ik zou dan gaan voor een hok met zo'n plastic bovenkant er op,kan ie ook niet meer knagen![]()
Equidea schreef:Je zou eventueel op mczoo.nl (of com) kunnen kijken, daar hebben wij een enorme kooi voor 80 euro vandaan. (voor binnenshuis).
Deze heb ik in het blauw. ik heb een dwergkonijn dus kun je nagaan hoe die verdwijnt in het kooitje.
http://www.mczoo.nl/product_info.php?info=p2122_Pet-Star-Nepomuk-XL--Groen.html