Pilletje aan de kat geven...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ELpatcho

Re: Pilletje aan de kat geven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:46

okay het is al weer voor bij het vuurwerk maar wij slaan er altijd plakje worst (ham ofzo) omheen hap slik weg is het Knipoog

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 01:32

Ik duwde normaal de pil gewoon in de mond van mijn katten. Jammergenoeg lagen mijn handen wel nog regelmatig open, of was het poezebeest volledig gestresseerd. Niet echt ideaal.

Nu draai ik de pil gewoon in een heel klein stukje parmaham. Het kleeft makkelijk rond de pil en geeft veel geur af. Dan is het gewoon de ingepakte pil voor hun neus houden en dan is het hap, slik, weg en een smekende blik in je richting "ik wil nog" Clown

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 22:44

Mijn moeder is er zo handig in geworden... Die pakt de kat, en met de ene hand houdt ze de voorpootjes tegen dat die niet gaan krabben, en met de andere hand doet ze met 1 vinger het bekje open, gooit het pilletje in de keel en vervolgens eventjes de bek dichthouden tot je denk dat ze hem eheft doorgeslikt...

Onze kat moet iedere dag een pil (en 2x in de week 2 pillen) dus dan krijg je er wel handigheid in. Ik echter krijg het absoluut niet voor elkaar... Ben niet de enigste overiegns. Mijn vader en zusje lukt het ook niet, mijn moeder schijnt goude handen te hebben Tong uitsteken