Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nimmedor schreef:Die cobra is wel nep toch?
Met zijn rode ogen
Verder erg gave foto's
suus_ schreef:Die grote op de eerste hanteer foto zegmaar vond ik eerst wel eng. Dat zat me altijd zo eng aan te kijken haha, maar toen was ie best wel vies en ging ik hem vershconen, zag ik wel hoe vet lief die was.
Eerste keer dat ik een slang beet had waso ok hier hihi, een rattenslang, zo een die jij waarschijnlijk ook hebt geaait
Maartje1990 schreef:suus_ schreef:Die grote op de eerste hanteer foto zegmaar vond ik eerst wel eng. Dat zat me altijd zo eng aan te kijken haha, maar toen was ie best wel vies en ging ik hem vershconen, zag ik wel hoe vet lief die was.
Eerste keer dat ik een slang beet had waso ok hier hihi, een rattenslang, zo een die jij waarschijnlijk ook hebt geaait
volgens mij was het geen rattelslang. Het was in ieder geval daar boven. zo'n gekleurde slang.. orantjeachtig?
suus_ schreef:Jaaah Ils weer wat geleerd he
@annepanne; Dat is een fabel, er zullen vast wel uitzonderingen bij zitten maar over het algemeen zal die gewoon verschillene kleine (knaag)dieren eten, en de grotere slangen natuurlijk grotere beesten
Hier iig zit een grote netpython die levende konijnen krijgt, maar van de week hebben we geen konijn geleverd gekregen dus die hebben we 2 ratten en muis gevoert, daar nam die ook genoegen mee.
prom schreef:super gavefoto's suus! je hebvast veel geleert daar!?