mijn hond heeft pijn na het rennen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Woody2015

Re: mijn hond heeft pijn na het rennen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-07 09:09

het gaat nu een stuk beter met v-jay, maar ik vind het moeilijk om te zeggen of dit nu van de pijnstillers komt of gewoon van het feit dat hij alleen nog maar gecontroleerd mag bewegen!
maar het belangerijkste is dat het beter gaat!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 02:31

Misschien dat je beter stukken met hem kunt gaan wandelen. (Lees: gewoon lopen, de hond niet laten rennen) Zodat hij toch ergens zijn energie kwijt kan en niet TE veel lichamelijke inspanning heeft. Fijn dat het wel weer wat beter gaat!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 08:34

Mijn hond had soortgelijke problemen met het heilig been. Zijn heilig been klikt af en toe vast onder het heupbeen. Hij heeft erg veel baat bij een behandeling door Dr Aharon.
www.kreupeldier.nl. Zij is naast dierenarts ook orthomanueel therapeut voor honden. (tweedelijns, ze werkt samen met je eigen dierenarts en hij/zij krijgt ook een verslag van de behandeling).
Na vele omzwervingen bij dierenartsen en klinieken ben ik 5 jaar geleden bij haar terecht gekomen. Ik was toen al ten einde raad en eigenlijk zover om Macho te laten inslapen.
De behandeling duurt vaak maar 5 minuten en Macho loopt weer perfect.
Macho is nu 12 jaar en wordt echt een oude hond, maar lopen gaat nog steeds goed.