Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xdenisex schreef:Nee de katten komen beide bij een fokker vandaan en ouders en groot ouders zijn getest op Felv, Fiv, HCM en PKD!! Dat vindt ik erg belangrijk.
Ik ga zo maar even bellen... Ik hoop dat mijn vriendin ook wat eerder kan, zie hetniet echt zitten om alleen te gaan..
xdenisex schreef:Graag wil ik hier geen discussie starten over wel of niet te vroeg maar het gewon bij dit probleem houden. Met dat niezen.. nouja ik kan t niet echt onderscheiden of het nou niezen of hoesten is, dat was ik vergeten te vragen. Als hij het maandag nog heeft bel ik de da even..
Hij heeft ook geen diaree meer aan zijn kontje en stinkt dus ook niet meer zo... dat was echt zielig..
crossmonster schreef:ik wil absoluut niet zeuren, maar een kat die vaker als 3 keer op een dag niest, heeft niesziekte.
een koutje bij een kat bestaat helaas niet ...
en dat zeg ik niet om te zeuren, maar ik heb zelf zeer veel ervaring met katten, en het is dus puur om je te waarschuwen
een kitten met 9 weken weg vind ik trouwens ook veel te vroeg, en van het stamboek mag het ook niet.
ik weet helaas hoeveel broodfokkers en slechte fokkers er zijn ..
zeg niet dat deze dat is, alleen spitst het wel mijn oren
maar wel goed dat ie weer wat actiever is, dat is mbt de darmen een goed teken !