Een kat van andere mensen gaat wel altijd met de lift mee, iedereen weet wel waar ie eruit moet
Al zie ik het mijn kat niet doen, ze heeft een hekel aan de lift, en dan ook nog met een vreemde? Neuhh zie het eigenlijk niet gebeuren... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een kat van andere mensen gaat wel altijd met de lift mee, iedereen weet wel waar ie eruit moet
Al zie ik het mijn kat niet doen, ze heeft een hekel aan de lift, en dan ook nog met een vreemde? Neuhh zie het eigenlijk niet gebeuren...
Vind het ook doodeng! 1x in een onbedacht moment was hij er weer opgeklommen en schijnbaar vanaf gevallen. Hij heeft daar heel stil in een hoekje gelegen en trilde van angst! Eenmaal binnen was er niets meer aan de hand, hij had gelukkig niets.

Juju (katertje, zwart met wit en op deze foto 2 maanden oud) weet niet beter, ik heb 'm vanaf dat 'ie 9 weken was. Zoe, de cypers-met-rode dame, kwam bij haar vorige baasjes ook niet buiten, dat vindt ze een beetje eng. Het is vooral Ju die over het hekje balanceert (inmiddels weegt 'ie 6 kilo
, kun je begrijpen dat ik bang was dat het plantenrekje 'm niet zou houden!)
Mn balkon is overigens zo klein, dat madame het vermoedelijk niet eens interessant vind als er gaas gespannen is
Laura24 schreef:Ik vraag me af, hoe bevestig ik gaas aan een stenen muur... Zal wel een betonboor nodig hebben, ebn niet zo handig in die dingen
dus misschien dat we ons nog gaan bedenken auk schreef:Dat zou dan inhouden dat ik een geheel overdekte tuin zou krijgen, want anders klimmen ze er alsnog overheen.
Maar de komende 2,5 jaar is het nog niet zoverdus misschien dat we ons nog gaan bedenken