Rood-witte kat mishandeld in Vianen. Wie is/kent eigenaar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: Rood-witte kat mishandeld in Vianen. Wie is/kent eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 08:10

Chiqa schreef:
Dus jij blijft ook binnen net als je kids (Als je die hebt) en je partner, want je wil het risico niet nemen dat ze zich aan jou vergrijpen? Tuurlijk.
Wat een rare reactie van jou Ellen.

Ik heb geen kids, en mijn partner en ik weten dat we niet zomaar andermans tuinen en huizen in moeten wandelen omdat niet iedereen van mij gediend is Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 08:48

Doe nou even niet zo kinderachtig, ikbenelles!

Ja jij bent perfect( sarcasme) Feit is gewoon dat de man idioot gehandeld heeft ten opzichte van een medebewoner op deze aarde! Dierenmishandeling en er dan ook nog over opscheppen!

Bah!
Ik had hier laatst een kat die aangereden was voor de deur, de automobilist heeft hem naar de DA gebracht en ik heb een groot bord voor het raam gezet met de details van de kat en het adres van de DA waar hij naartoe is gebracht.

Dat heeft goed gewerkt, de eigenaar heeft het bord gelezen tijdens haar zoektocht naar de kat en heeft de kat op kunnen halen.

Dit zal voor de TS geen optie zijn, maar misschien wel een idee voor anderen.

Aan TS..... andere baas zoeken?

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 08:53

Ik vind Ellen helemaal niet kinderachtig, ik vind het kinderachtig om iemand aan te vallen die heel goed redeneert waarom je het naar buiten gooien van een kat en het naar buiten gaan van jezelf als mens niet met elkaar kan vergelijken Knipoog . En dat het gewoon echt not done is wat die baas heeft gedaan, dat staat buiten kijf. Feit is ook dat het voorkomen had kunnen worden door de kat in de tuin/ren van de eigenaar te houden. Helaas is nu de kat het slachtoffer. Arm beest.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 09:00

Er is al een aanwijzing geweest van een moddie(TS) dat het hier niet gaat om een discussie wel of niet loslopen van een kat, maar om het incident van dierenmishandeling!

Om daarop zo flauw en arrogant te reageren slaat nergens meer op! En is ook nog off topic!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 09:08

kijken wij naar hetzelfde topic? want ik zie dat ellen 1 maal een opmerking maakt om te vertellen waar zij haar mening over deze kwestie op baseert, en dat anderen (waaronder jij) erop terugkomen. Zij gaat niet verder offtopic, jullie wel Knipoog

En flauw en arrogant, het zal wel aan mij liggen, maar dat lees ik er dus echt niet in.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 09:43

Ik quote mezelf maar even....

IKbenEllen schreef:
Ik hoop uiteraard dat je de eigenaar vindt en dat het beestje er niets aan overhoudt.

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 09:51

Ik woon in Vianen (bij Utrecht). Wie is die vent, dan ik even zijn strotje gaan dichtkrijpen om hem dan even rustig te vragen hoe het nou voelt om zo te worden behandeld. Arme rode kat. Hoop dat het nog goed gaat met hem/haar.

Sommige mensen zijn echt monsters. Beesten zelf zijn (als een mens het niet verpest heeft) zulke lieve wezens die niemand kwaad doen.
Laten van die dierenbeulen eens een voorbeeld nemen aan de beesten, dan worden ze zelf misschien weer mens.

WALGELIJK??!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:35

amondi schreef:
Er is al een aanwijzing geweest van een moddie(TS) dat het hier niet gaat om een discussie wel of niet loslopen van een kat, maar om het incident van dierenmishandeling!

Presies, laten we hopen dat daar met een beetje repsect mee om kan gaan ipv een boze vinger te wijzen naar de eigenaar die hun kat buiten heb laten lopen Knipoog

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-07 19:47

amondi schreef:
Aan TS..... andere baas zoeken?

Ja
Daar was ik al mee bezig en het is ook al geregeld, maar dat weet hij nog niet Haha! Ik vind nét de bevestiging in de bus dat ik ben aangenomen Clown

Irmalouise: hem in elkaar beuken kan ik eventueel zelf nog doen, mocht ik daar behoefte aan krijgen Knipoog Ik zie hem regelmatig op kantoor. Maar hij weet nu héél goed hoe ik hierover denk en ik denk niet dat ie me nog eens zo'n bravoure-verhaal durft te vertellen Knipoog

Chiqa: hij is wat dat betreft een beetje emotieloos... hij keek me aan, hóórde me wel, maar het kwam totaal niet aan. Zijn enige reactie was later, toen hij nog iets vertelde over het vangen van muizen, naar mij toe nog een reactie van "O ja, dat vind jij sielugh". Mocht hij nog eens met zo'n verhaal komen, sta ik inderdaad op en loop weg. Maar ik denk niet dat ie het nog durft. Of wel, en dan heeft ie een nog grotere plaat voor z'n kop dan ik al dacht Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:54

Beter een andere baan Elles....Ik zou denk ik ook niet meer prettig kunnen samenwerken met zo'n baas, bij elke minst geringste richting naar dat onderwerp toe zou het nog wel eens tot een uitbarsting kunnen komen.
Ik hoop dat je het hem wel ooit zou kunnen vertellen dat je dit onaceptabel vind en zelfs een reden voor vertrek...Ik bedoel maar echt populair zal hij zich hiermee niet maken.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:04

Je zou ook een willekeurige vriendin kunnen aankijken. Dan een act opzetten. Bij m aanbellen en helemaal over de rooie gaan
"Afgelopen week is mijn kat gewonbd thuis gekomen en mijn onderzoekt wijst in uw richting! dan ff stampij trappen, zeggen dat je bewijzen hebt van mishandeling ( je bent naar DA geweest die heeft onderzoek gedaan en heeft blauwe plekken bij de keel van de kat vastgesteld) "Waarom ? Waarom? Hoe haal je het in je hoofd om mijn fluffie wat aan te doen"
U gaat nog van mij horen meneer!

maargoed dan moet wel beschikken over veel acteertallent en is ook vrij kinderachtig maargoed. t kan m wel ontzettend wakker schudden.

ROFL

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-07 21:18

Nah, zover wilde ik niet gaan Knipoog Bijvoorbeeld pamfletten in de buurt ophangen met hetzelfde verhaal heeft hetzelfde effect, maar is veiliger Knipoog Hij woont trouwens ook 150 km bij mij vandaan Haha!, dus akties zijn uitgesloten.

Maar goed, fijn dat jullie meedenken over wraakakties, maar mocht iemand een dergelijk verhaal in Vianen horen, laat die maar contact met mij opnemen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 16:04

ik heb nog niks gehoord in mijn Viaanse kringen, maar hou mn oren open

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 11:43

Getverderrie heb echt een hekel aan dat soort mensen. Heb zulk soort verhalen ook wel eens aan moeten horen en daar word je niet vrolijk ben. Heb zelf ook een buitenkat (boerderijkat met wilde genen en niet binnen te houden) en zou zo iemand niet tegen moeten komen...

Heb wel een keer iemand ontmoet die vertelde dat zijn hond een kat gegrepen had en hij die gewoon in de kliko heeft gegooit. En iedereen maar lachen er om. Was dat ik niemand in de buurt kende anders had ik ff overal aangebeld. O wat was ik boos en iedereen mij maar vaag aankijken Boos!

Vanacht/vanmorgen is mij trouwens ook iets geflikt. Mijn kat kon niet meer naar buiten. Kattenluik was van de buitenkant dichtgedraait.