Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:De kat die mijn zusje (Valentijn) heeft gevonden staat daar niet als vermist op en wij hebben hem er als gevonden op gezet. Ik zie het nut er niet van in om het dier naar het asiel te brengen, hij heeft het hier prima naar zijn zin en als zijn eigenaar zich niet meldt mag hij straks met mij mee.
Wuis schreef:Heb je hem nou nog niet naar het asiel gebracht??!
Denk toch eens aan zijn eventuele baasje die zich vreselijke zorgen maakt!!
Zucht..
Apple schreef:Nog geen jaar en ongecastreerd. Het is geen zwerver?
Dan is het dus waarschijnlijk een puberende kater die zn grenzen aan het verkennen is. Hij kan nu niet terug naar huis omdat jullie hem binnen houden en zn familie mist hem vreselijk.
Dat is een beetje het risico als je hem maar op 1 plek aanmeld.
Sowieso ook de dierenbescherming en het dierenasiel inlichten.
Charaz schreef:Ohja nou dan mag zijn familie weleens wat beter zoeken!
Wuis schreef:Heb je hem nou nog niet naar het asiel gebracht??!
Denk toch eens aan zijn eventuele baasje die zich vreselijke zorgen maakt!!
Zucht..
sronnie schreef:Denk toch eens aan al die katten die al aandacht tekort komen is asiels...
Valentijn schreef:Sorry, maar ik ga hem niet naar het asiel brengen.
Ik zal ze wel inlichten en ik kan evt. ook een briefje bij de dierenarts ophangen als ik er heen ga.
Hij staat op meerdere sites, ik neem niet aan dat het baasje alleen dierenasiel belt, amivedi is enorm bekent.
Dus om nou direct te roepen dat hij naar het dierenasiel moet, dat snap ik niet.
Als ze er van op de hoogte zijn er iemand belt er naartoe, dan kunnen die, diegene naar ons verwijzen.
crossmonster schreef:nou wuis er zijn goede asiels maar ook drastisch minder goede...
Wuis schreef:Valentijn schreef:Sorry, maar ik ga hem niet naar het asiel brengen.
Ik zal ze wel inlichten en ik kan evt. ook een briefje bij de dierenarts ophangen als ik er heen ga.
Hij staat op meerdere sites, ik neem niet aan dat het baasje alleen dierenasiel belt, amivedi is enorm bekent.
Dus om nou direct te roepen dat hij naar het dierenasiel moet, dat snap ik niet.
Als ze er van op de hoogte zijn er iemand belt er naartoe, dan kunnen die, diegene naar ons verwijzen.
Daar kunnen ze toch een chipreader over hem heen halen!!
En dáár gaat het nou juist om.
Trouwens, jullie doen net alsof katten het verschrikkelijk hebben in het asiel, terwijl de meeste van jullie er waarschijnlijk nog nooit ook maar één dagje hebben meegedraaid.