Hoe leer je je kat buiten plassen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Hoe leer je je kat buiten plassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 15:38

Vroeger hadden we altijd katten en geen kattenbak, en geen problemen. Maar toen gingen we verhuizen, dus de katten moesten even binnen blijven. De kattenbak die we toen gezet hebben is nooit meer weggegaan. Mijn kat gaat ook enkel daar nog. Komt expres naar binnen zelfs Lachen Afleren is volgens mij vrij moeilijk, maar het valt te proberen.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 17:42

Pletje123 schreef:
Kan je dat spul gewoon bij de dierenwinkel halen?

Ja bij de meeste dierenwinkels wel, anders kan je het vragen kan je het ook bestellen. Kost in verhouding en gebruik ook normaal niet meer als ander spul Knipoog

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 17:45

Ja, bij de dierenwinkel, hou er wel mee dat de zakken ontzettend zwaar zijn. (hoe zwaarder de zak, hoe beter klonterend) Nu ben ik het fijne klonterende kattenzand van de AH aan het bijvoegen, dat kan ik makkelijk met de rest van mijn boodschappen meenemen. Dat werkt ook zeer goed moet ik zeggen. Het is wat goedkoper, maar je hebt dan ook wel gelijk iets minder (wel beter draagbaar). En het ruikt ook lekker.

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:13

Ik zou zeggen; zet de kattenbak tijdelijk buiten *onder een afdakje* en probeer dus zo de drang om behoefte te doen naar buiten te verplaatsen.