Maar seal hoort toch echt donkerder te zijn (zwart dus) dan chocolate...Heb je een fotootje van die kat? ben nu wel erg nieuwsgierig...
Dit even voor de TS...
Chocolatepoint (foto van site SaintProCat)

Mijn sealpoint...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ze zijn erg bescheiden, maken nooit wat stuk en wensen alles te doen wanneer het hun uitkomt. En met die blauwe ogen krijgen ze dat nog voor elkaar ook Knipoog
Citaat:En wat ik ook erg typisch vind van onze birmanen: ze willen altijd mee naar boven als ik ga douchen. Dan mogen ze eindelijk mee, gaan ze keihard lopen blèren omdat de rest van de katten er niet bij is. Raar volk die birmanen Knipoog
Chichiba schreef:Dat is apart...misschien is hij gewoon niet mooi doorgekleurd...Dat wil nog wel eens gebeuren...
Maar seal hoort toch echt donkerder te zijn (zwart dus) dan chocolate...Heb je een fotootje van die kat? ben nu wel erg nieuwsgierig...
Dit even voor de TS...
Chocolatepoint (foto van site SaintProCat)
Mijn sealpoint...
Natascha schreef:En wat ik ook erg typisch vind van onze birmanen: ze willen altijd mee naar boven als ik ga douchen. Dan mogen ze eindelijk mee, gaan ze keihard lopen blèren omdat de rest van de katten er niet bij is. Raar volk die birmanen
Kelpla schreef:Helaas heb ik die van mij gisteravond in laten slapen op 17e jarige leeftijd. Hij was helemaal op..