Kat met niersteen/gruis -> *update* ingeslapen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Isegrim

Re: Kat met niersteen/gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 16:55

Chiqa schreef:
Dat is niet helemaal waar...Ik ben dr mee gestopt omdat ze het écht niet aten moest juist opassen dat hun lever niet ging vervetten, dus als ze het niet eten met 2 dagen onmiddelijk stoppen en zet je kat niet op het spel.

Meer dan twee dagen niet eten is niet verstandig inderdaad. Maar je kunt ze er héél langzaam aan wennen door eerst een heel klein beetje (zo weinig dat ze het niet eens merken) door hun favo (blik)voer te doen en dat heel langzaam steeds op te voeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 16:58

Isegrim; probleem is dat ik een brokkeneter heb, ik wil júist die kat op versvoer
omdat ze sinds een maand een voedselintolerantie heeft, maar ze eet het niet.
Zelfs mn kater van 15 wat een vleeseter is vreet dr omheen en laat het vlees liggen...Zonde want hij is wat ouder en drinkt erg veel.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:15

Chiqa schreef:
Isegrim; probleem is dat ik een brokkeneter heb, ik wil júist die kat op versvoer
omdat ze sinds een maand een voedselintolerantie heeft, maar ze eet het niet.
Zelfs mn kater van 15 wat een vleeseter is vreet dr omheen en laat het vlees liggen...Zonde want hij is wat ouder en drinkt erg veel.

Er zijn er inderdaad die het écht niet moeten... Is er niet iets anders wat ze wel lusten, weet ik veel, leverworst ofzo? Kipfilet? Gehakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:18

Isegrim; nee ze lusten heel weinig tot niets.
Simba lust wel gourmet blikjes maar als dr carnibest doorheen zit..NIET.
Shelley eet echt alleen RC senior, dat is nu het probleem daar is ze allergisch voor.
Dus ik moet het op een andere manier aanpakken, bedankt voor het meedenken Lachen

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:23

Succes. Lachen En misschien nog eens een ander merk proberen?

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:25

Oh, heb je het ook al geprobeerd met gekookte CB? Schijnt ook nog wel eens te werken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 17:30

Nee dat heb ik nog niet geprobeerd, probleem is dat we bijna geen leveranciers hier in de buurt hebben dus moet eerst reizen en dan met het risico dat ik het direct weer weg kan gooien..
Dus ik stop dr mee, alleen maar frustraties, t gekke is dat Simba wel hart van d supermarkt eet.