assie schreef:Een échte dwerg heeft mini-oortjes.
Zo dus:
Konijntjes die in de dierenwinkel worden verkocht zien er meer zo uit:
En worden een stuk groter.
hee dan had ik een echte ^^
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
assie schreef:Een échte dwerg heeft mini-oortjes.
Zo dus:
Konijntjes die in de dierenwinkel worden verkocht zien er meer zo uit:
En worden een stuk groter.
Citaat:maar ik ben trouwens nog wat dierenwinkels in gelopen en zie daar erg veel speciaal 'dwergkonijnen voer'. Nu zie ik daar net van die biks staafjes inzitten (wat mij wel nodig lijkt) de k'nijntjes kunnen toch niet alleen van luilekkerland leven? heb ik straks moddervette dwergjes! Weet een van jullie hier wat meer over??
Macchiato schreef:haha jaa ik doe mijn best..zit nog wel een beetje met het feit dat ik als alles goed gaat volgend jaar op kamers ga, maar zie dat er nog genoeg keuze is kwa kamers waar je wel huisdieren mag hebben..
Faniek schreef:@ Nimmedor
Beetje kort door de bocht om te zeggen dat het beste voer Hope Farms is, want er zijn meerdere soorten goeie voeders.
@ TS
Ik weet niet in welke dierenwinkel je bent geweest in Groningen denk ik? Maar ik ben laatst ook bij een paar zaken in Groningen geweest en ik vind het zo leuk om ze te testen wat ze weten over konijnen. Geen 1 dierenwinkel had het geslacht juist en de dwergen waren geen dwergen. Heb helaas de namen niet onthouden. Ik zou zelf adviseren om beter naar een fokker te gaan als je jonge konijntjes wil deze zijn vaak buiten geboren. De konijntjes zal je nog een tijd met z'n 2en of 3en binnen moeten houden en de kooien voor binnen zijn niet bepaald groot dan zou je echt een losloopruimte moeten hebben waar ze elkaar goed uit de weg kunnen ook binnen.
Citaat:Het beste voer is voer van HOPE FARMS.
Faniek schreef:Je typt het niet als mening. Je typt letterlijk:Citaat:Het beste voer is voer van HOPE FARMS.
En ik zeg niet dat Hope Farms slecht is, want ik voer ook een konijntje Hope Farms, maar ik zeg ook niet dat het, het beste voer is. Er zijn meerdere voersoorten goed.