Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hilde_q schreef:ja dat snap ik :p Maar als ineens een andere hond ziet dan heb je eigenlijk niks te zeggen en lig je onderuit
Hilde_q schreef:ja dat snap ik :p Maar als ineens een andere hond ziet dan heb je eigenlijk niks te zeggen en lig je onderuit
Hilde_q schreef:Hee bokkers
Ik heb een 10 jarig malteser-leeuwtje die al een hoop heeft meegemaakt. Ze heeft geen baarmoeder meer en heeft in het begin van het jaar een infectue gehad. Ook heeft ze net voor de zomervakantie een hersenbloeding gehad. Daarvan is ze nu zo goed als genezen.Gelukkig
Nu meot ik voor mijn blessure veel fietsen een aangezien Kwinie ( die hond) nu ook weer mag gaan bewegen neem ik haar iedere dag een kwartier langs de fiets mee
Nu kwam ik een wildvreemde tegen die zei dat het zielig was voor een kleine hond om zo mee te fietsen ?
Nu graag jullie mening ; wel onderbouwd aub
Groetjes Hilde
Lest schreef:Nou Russel, je moet niet alles over één kam scheren.
Als ik kijk naar mijn hond (bordercollie x labrador) die vind het echt geweldig om mee te rennen met de fiets. En ja ik bepaal het tempo, maar dat is altijd lager dan het tempo wat ze zelf zou willen. Ze is dan alles behalve aan het einde van haar latijn als we thuis komen hoor als het aan dr zelf lag doen we nog een rondje.
Daarnaast rent ze gewoon in de berm dus last van het wegdek of afgesleten pootjes heeft ze ook niet.
Nu moet ik wel zeggen dat ze echt mega veel energie heeft, ik zou het met mijn andere hondje nooit doen. Die is gewoon niet geschikt voor fietsen.
Maar die eerste hond wel, sterker nog haar loopconditie is bijna beter dan die van mij dus ze heeft gewoon nog heel veel energie over als we alleen een beetje gaan wandelen.