Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:hoe kan ze er dan overheen poepen? ik bedoel zo iets he:
Rashja schreef:Zo bak hebben wij ook werkt prima.
Wat je ook kan doen is aluminium folie rond de bak doen.
Als de kat er naast plast of poep schrikken ze er van het geluid.
griebels schreef:Ze is 7 jaartjes oud...
Ik geloof niet dat ze arthrose hebben, ze doet verder alles normaal. Ook gaat ze normaal op de kattenbak, alleen regelmatig gebeurd het dus dat ze met haar poepert half op de bak gaat zitten...
Russel, bovenkant eraf halen ga ik proberen.
Moet eerlijk zeggen dat sinds ik dit topic geopend heb ze het niet meer gedaan heeft![]()
Amanda schreef:Rashja schreef:Zo bak hebben wij ook werkt prima.
Wat je ook kan doen is aluminium folie rond de bak doen.
Als de kat er naast plast of poep schrikken ze er van het geluid.
Dat heeft een kennis van mij ook eens gedaan. Met als gevolg een kat die bang was om op de kattenbak te gaan en het maar in het hele huis liet vallen.
Dat is dus niet zo handig
griebels schreef:Ze poept nog steeds op dezelfde manier, kop in de kattenbak, kont er half uit.. Maar het ligt gelukkig nog net IN de kattenbak
griebels schreef:Die van mij gaat ook uit protest naar de bak zitten als ik hem niet elke dag schoonmaak...
Maar een douchebak neerzetten gaat me te ver, dan ruim ik wel stront
dees_daan schreef:ik heb het even op mijn stage gevraagd voor je, het kan zijn dat ze vies is van je andere katten, dat ze kattenbak inloopt, en ze ruikt dat er voor haar een ander is geweest, ze is dan dus al bezig, en doet het dan op het randje, oplossing zou mischien zijn om nog een kattenbak neer te zetten..
russel schreef:dees_daan schreef:ik heb het even op mijn stage gevraagd voor je, het kan zijn dat ze vies is van je andere katten, dat ze kattenbak inloopt, en ze ruikt dat er voor haar een ander is geweest, ze is dan dus al bezig, en doet het dan op het randje, oplossing zou mischien zijn om nog een kattenbak neer te zetten..
Nou hoorde ik van een kattenliefhebster dat je altijd 1 bak meer moet hebben dan je katten hebt, dus 3 katten is 4 bakken. Wellicht omdat ze niet op de bak willen als er een ander is geweest?? Of omdat ze gemakzuchtig zijn en zo snel mogelijk willen poepen of geen nummertje wil trekken??