_LoutJ_ schreef:Ik deed er vroeger altijd een 'snufje' zout in, dan bevroor het niet en volgens mij is het ook niet zo heel slecht..
ja zout kan idd ook. maar van zout krijg je dorst.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_LoutJ_ schreef:Ik deed er vroeger altijd een 'snufje' zout in, dan bevroor het niet en volgens mij is het ook niet zo heel slecht..
_Astrid schreef:sommige zeggen 2 flesjes en als die bevroren is wisselen, dat is niet nodig want als het flesje bevoren is ontdooi ik hem binnen een paar minuten en is die weer z.g.a.n.
maar het probleem is niet overdag, maar juist 's nachts, dus dan gaat flesje wisselen als die bevroren is ook niet werken
zout erin doen ga ik niet proberen, want idd van zout krijg je dorst, en lijkt me nou ook niet zo gezond.
met warm water vullen; hoe warm is het water dan?
en dan is de vraag natuurlijk of ze warm water wel drinkt.
maar ik ga dat van het washandje eromheen zeker proberen als het echt gaat vriezen, maar dan is eigenlijk het probleem dat het balletje dan vast vriest, denken jullie dat als ik folie om de helft van die 'tuut' (waar ze uit drinken) doe misschien helpt?dat natuurlijk niet te ver zodat ze er geen last van heeft als ze drinkt, maar bedacht me dat het misschien kan helpen dat het balletje minder snel vastvriest en ze dus langer water heeft.
en ik heb nou al 2 winters gehad met haar, maar elke winter opnieuw vond ik het geen prettige gedachte dat ze zonder water zat 's nachts als het vriest, en op vaste tijdstippen water verschonen doe ik sowieso altijd. want dat doe ik als ik voer en hooi geef en dat doet ik altijd op vaste tijdstippen
ladynaomi schreef:hey,
warm water heeft geen zin, heb namelijk met mijn
natuurkunde lessengeleerd dat warm water
eerder bevriest dan koud water....
grtz ladynaomi
Dana01 schreef:leg eens uit CxX
dees_daan schreef:je kan beter een bakje neerzetten, dan krijgt hij toch nog een beetje vocht binnen als het bevroren is, je kan er idd suiker indoen, zout kan ook, maar dat zou ik persoonlijk niet indoen.
dit leren wij op school, dus het zal wel niet zo schadelijk voor je nijn zijn